Αυξήστε την επισκεψιμότητα με αυτές τις 9 ιδέες για βιτρίνες καταστημάτων (λιανικής πώλησης)

Η πρώτη εντύπωση έχει σημασία, ειδικά όταν πρόκειται για τη βιτρίνα του καταστήματός σας.

 

Η βιτρίνα σας είναι ένα από τα πιο ισχυρά -αλλά και συχνά παραμελημένα- μέρη μιας επιχείρησης λιανικής πώλησης.

Σίγουρα, η άριστη εξυπηρέτηση πελατών, η σταθερή δομή τιμολόγησης και τα καλής ποιότητας προϊόντα είναι απαραίτητα, αλλά οι πελάτες για να τα ανακαλύψουν όλα αυτά θα πρέπει να επισκεφθούν τον φυσικό σας χώρο που είναι το κατάστημά σας.

Πώς, λοιπόν, κάνετε έναν πελάτη που περνάει δίπλα από το κατάστημά σας τελικά να εισέλθει σε αυτό;

Εδώ είναι που οι βιτρίνες επιστρέφουν την αρχική τους επένδυση.

Μια ισχυρή βιτρίνα θα προσελκύσει περισσότερους πελάτες.

Και μια ισχυρή βιτρίνα λιανικής πώλησης μπορεί να σας βοηθήσει και με πολλούς άλλους τρόπους, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης των πωλήσεων, της βελτίωσης της επισκεψιμότητας και της δημιουργίας πιστότητας στη μάρκα.

Αλλά τι μπορείτε να κάνετε όταν είστε ο ιδιοκτήτης καταστήματος που θέλει να ανανεώσει τη βιτρίνα του καταστήματός του, αλλά δεν ξέρετε από πού (και πώς!) να ξεκινήσετε;

Μπορεί επίσης να είστε ένας έμπορος λιανικής που αγωνίζεται με ιδέες για τη βιτρίνα και αναζητά έμπνευση ή ίσως έχετε ήδη πειστεί για το εύρος των πλεονεκτημάτων των βιτρινών και τώρα εστιάζετε στην παροχή μιας απαράμιλλης εμπειρίας για τους πελάτες;

Αν συμπεριλαμβάνεστε σε αυτούς, τότε θα λατρέψετε τον σημερινό οδηγό, στον οποίο εξετάζουμε τις καλύτερες ιδέες για βιτρίνες καταστημάτων.

Θα σας εξηγήσουμε ποιες είναι οι θεμελιώδεις αρχές μιας καλής βιτρίνας καταστήματος.

Θα σας δώσουμε επίσης συμβουλές για το πώς να σχεδιάσετε μια βιτρίνα καταστήματος.

Και το πιο σημαντικό, θα σας συμβουλέψουμε πώς μπορείτε να ξεκινήσετε το ταξίδι σας στο κόσμο της βιτρίνας ενός καταστήματος λιανικής.

Αφού διαβάσετε αυτόν τον οδηγό, θα είστε οπλισμένοι με όλες τις ζωτικής σημασίας, πληροφορίες και θα δείτε μερικά παραδείγματα καταστημάτων που διαπρέπουν με τις βιτρίνες τους.

Ας μπούμε, λοιπόν, κατευθείαν στο θέμα, ώστε να μετατρέψετε το προνομιακό ακίνητο σας σε πωλήσεις!

Τι είναι η βιτρίνα ενός καταστήματος;

Η βιτρίνα του καταστήματός σας όταν χρησιμοποιείται σωστά αποτελεί το πλέον κατάλληλο εργαλείο για την προβολή των προϊόντων και των εμπορευμάτων σας με τρόπο που να τραβάει την προσοχή και να προσελκύει τους πελάτες να επισκεφθούν το κατάστημά σας.

Αξίζει να θυμάστε ότι προτού εσείς ή ένα μέλος του προσωπικού σας έχετε την ευκαιρία να αλληλεπιδράσετε με έναν πιθανό πελάτη, ένα από τα πρώτα πράγματα που θα δει θα είναι η βιτρίνα σας.

Επομένως, ο σχεδιασμός της βιτρίνας σας πρέπει να δημιουργεί μια εξαιρετική πρώτη εντύπωση.

Κούκλες βιτρίνας χονδρική

Ποιοι είναι οι διαφορετικοί τύποι βιτρινών;

Κάθε κατάστημα λιανικής πώλησης είναι διαφορετικό ως προς το μέγεθος, την τοποθεσία και τον προϋπολογισμό.

Και οι ιδέες για τη διαμόρφωση των βιτρινών των καταστημάτων έχουν επίσης διαφορετικές μορφές.

Όμως αυτό που καθορίζει την επιτυχία κάθε βιτρίνας είναι πολύ πιο απλό: η δημιουργική χρήση του χώρου για την προσέλκυση πελατών.

Σε γενικές γραμμές, οι πιο συνηθισμένοι τύποι σχεδιασμού βιτρινών καταστημάτων είναι οι εξής:

Βιτρίνα νησίδα:
Βρίσκεται εντός του καταστήματος, αλλά είναι ορατή στους περαστικούς που κοιτάζουν από την μπροστινή βιτρίνα ή την είσοδο του καταστήματος.

Κλειστή βιτρίνα:
Οι πελάτες δεν μπορούν να δουν το υπόλοιπο κατάστημα πίσω από αυτήν.

Ημι-κλειστή βιτρίνα:
Δεν επηρεάζει όμως την πλήρη θέα του καταστήματος που βρίσκεται πίσω από αυτήν.

Υπερυψωμένη βιτρίνα:
Μπορεί να είναι ανοιχτή ή κλειστή και συνήθως τα προϊόντα βρίσκονται πάνω σε ράφι ή βάθρο.

Βιτρίνα με ανοιχτή πλάτη:
Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει πίσω από τη βιτρίνα σας πλάτη, επιτρέποντας στους πελάτες να βλέπουν το υπόλοιπο κατάστημα λιανικής πώλησης πίσω από αυτή.

 

Γιατί πρέπει να έχετε μια καλή βιτρίνα;

Υπάρχει ένα ευρύ φάσμα πλεονεκτημάτων που συνδέονται με τον σχεδιασμό και την ανανέωση μιας καλής βιτρίνας.

Μια δημιουργική βιτρίνα έχει τη δύναμη να μετατρέψει έναν περαστικό σε πελάτη με βάση μόνο αυτό που βλέπει και το πώς τον κάνει να αισθάνεται.

Οι βιτρίνες καταστημάτων εξυπηρετούν επίσης έναν άλλο ιδιαίτερο σκοπό- λειτουργούν ως οπτική προσωποποίηση της προσωπικότητας της εταιρείας σας και δημιουργούν μια συναισθηματική σύνδεση με τους υποψήφιους πελάτες.

Κούκλες βιτρίνας χονδρική

Οι λιανοπωλητές που επενδύουν χρόνο και χρήμα σε μια βιτρίνα καταστήματος θα εισπράξουν :

• Ευαισθητοποίηση του εμπορικού σήματος: Όσο περισσότεροι άνθρωποι βλέπουν το εμπορικό σήμα σας, τόσο πιο άνετα θα το γνωρίζουν.
• Πρώτο σημείο επαφής: Η βιτρίνα σας είναι το πρώτο πράγμα που θα δουν οι περισσότεροι πελάτες. Μια εντυπωσιακή βιτρίνα θα αφήσει μια καλή πρώτη εντύπωση, ενώ μια παραμελημένη, κοινότυπη βιτρίνα, θα δημιουργήσει αρνητικές εντυπώσεις.
•  Σημαντικό μέρος της εκστρατείας μάρκετινγκ σας: Μια συντονισμένη εκστρατεία μάρκετινγκ είναι ζωτικής σημασίας για να αναβαθμιστείτε στον κλάδο του λιανικού εμπορίου. Η προσεκτικά αξιοποιημένη βιτρίνα σας θα συμπληρώσει την εκστρατεία σας του μάρκετινγκ.
• Προώθηση συγκεκριμένων προϊόντων: Μια βιτρίνα μπορεί να λειτουργήσει ως “γευσιγνωσία” των προϊόντων σας και να παρουσιάσει τους λόγους για τους οποίους οι πελάτες πρέπει να έρθουν στο κατάστημα.

9 συμβουλές και κόλπα για να δημιουργήσετε μια καταπληκτική βιτρίνα καταστήματος

Η δημιουργία μιας εξαιρετικής βιτρίνας που προσελκύει τους πελάτες, τραβάει την προσοχή, κάνει τον πελάτη να αναλάβει δράση και είναι on-brand δεν χρειάζεται να είναι δαπανηρή ή χρονοβόρα.

Ακολουθούν εννέα συμβουλές για τη δημιουργία μιας βιτρίνας καταστήματος που επιστρέφει την εξέλιξη.

Δίσκοι, γυάλινες καμπάνες και προθήκες είναι τα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να αναδείξετε μικροσκοπικά αντικείμενα όπως κοσμήματα, οπτικά και κλειδοθήκες.

1. Κατανοήστε το κοινό-στόχο σας προτού δημιουργήσετε το σχέδιο της βιτρίνας σας

Κούκλες βιτρίνας χονδρική

Η γνώση και η κατανόηση του κοινού-στόχου σας αποτελεί το θεμέλιο για όλα όσα κάνετε ως έμπορος λιανικής πώλησης και είναι πολύ σημαντική.

Πριν ξεκινήσετε να δημιουργείτε τη βιτρίνα σας, κάντε στον εαυτό σας τις ακόλουθες ερωτήσεις:

● Ποιο είναι το κοινό-στόχος μου;
● Τι αρέσει και τι δεν αρέσει στους πελάτες μου;
● Ποια είναι η ηλικία των πελατών μου;
● Ποιον θέλω να προσελκύσω με αυτή τη βιτρίνα;
● Τι είναι ουσιώδες για το κοινό-στόχο μου;

Μόλις απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις, είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε κάτι μαγικό.

 

Κούκλες βιτρίνας χονδρική

Θυμηθείτε, θέλετε η βιτρίνα σας να είναι επαρκώς στοχευμένη ώστε να προσελκύει τους σωστούς πελάτες, αλλά όχι τόσο στενή ώστε να αποξενώνει άλλους δυνητικούς πελάτες.

Ας δούμε ένα παράδειγμα για το πώς μια εταιρεία μπορεί να προσαρμόσει τα μηνύματά της στο κοινό-στόχο της.

Μια καφετέρια κοντά σε μια πανεπιστημιούπολη έχει εντοπίσει ότι οι φοιτητές ηλικίας 18-24 ετών αποτελούν το κύριο κοινό-στόχο της.

Γνωρίζοντας ότι οι φοιτητές είναι γνωστοί για την έλλειψη μετρητών, η καφετέρια μπορεί να κάνει μια εντυπωσιακή βιτρίνα που να προβάλλει τις πολύ καλές προσφορές γεύματος.

Ή πάρτε ένα κατάστημα λιανικής πώλησης μόδας ως άλλο παράδειγμα.
Γνωρίζουν ότι οι κύριοι πελάτες τους είναι γυναίκες στα τέλη της εφηβείας τους και στις αρχές των είκοσι ετών.

Το καλοκαίρι πλησιάζει και αυτό σημαίνει ότι είναι η εποχή των συναυλιών για τους πελάτες τους.
Η βιτρίνα τους είναι ακριβώς στον παλμό, προβάλλοντας μερικά από τα είδη μόδας για συναυλίες.

2. Τοποθετήστε τα βασικά αντικείμενα των βιτρινών του καταστήματός σας στο ύψος των ματιών και εξετάστε το φωτισμό.

Το πιθανότερο είναι ότι το κατάστημα λιανικής σας βρίσκεται σε πολυσύχναστο δρόμο ή εμπορικό κέντρο.

Και ενώ αυτό σημαίνει ότι επωφελείστε από την περαστική επισκεψιμότητα, σημαίνει επίσης, δυστυχώς, ότι ανταγωνίζεστε κάθε άλλο κατάστημα στην περιοχή.

Για να αποκτήσετε πλεονέκτημα έναντι όλων αυτών των ανταγωνιστών πρέπει να σκεφτείτε με εξωστρέφεια και δημιουργικά.

Πώς πραγματοποιείται αυτό στην πράξη;

Πρώτον, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα εστιακό σημείο στο επίπεδο των ματιών για να προσελκύσετε τους πελάτες.

Το εστιακό σας σημείο μπορεί να είναι το προϊόν ή τα προϊόντα σας ή μια έκρηξη χρώματος και ζωντάνιας που δεν μπορεί παρά να γίνει αντιληπτή από όσους περνούν από το κατάστημά σας.

Αναρωτηθείτε:
“Τι θέλω να δουν πρώτα οι άνθρωποι που περνούν μπροστά από το κατάστημά μου;”.

Αν αυτό είναι ένα προϊόν, τοποθετήστε το στο ύψος των ματιών και αφήστε το να αποτελέσει το σημείο εστίασης για ολόκληρη τη βιτρίνα του καταστήματός σας.

Αν έχετε περισσότερα από ένα προϊόντα, τοποθετήστε τα επίσης στο ύψος των ματιών.

Αν δεν είστε σίγουροι για την τοποθέτηση των προϊόντων σας, βγείτε έξω και περάστε αρκετές φορές από το κατάστημά σας μέχρι να βρείτε την ιδανική θέση για τα προϊόντα σας.

Αφού καταλήξετε στο σημείο εστίασης, αξίζει να σκεφτείτε τον φωτισμό.

Μια καλά φωτισμένη βιτρίνα μπορεί να είναι η διαφορά ανάμεσα στο να αγοράσει κάποιος ή να περάσει από το κατάστημά σας.

Βγείτε πάλι έξω, περπατήστε μπροστά από τη βιτρίνα σας και βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να δείτε καθαρά τα προϊόντα σας.

 

Κούκλες βιτρίνας αθήνα

3. Όταν δημιουργείτε μια βιτρίνα καταστήματος, λάβετε πρώτα υπόψη σας το περιβάλλον σας.

Οι περιβαλλοντικοί παράγοντες μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στο κατά πόσο οι βιτρίνες του καταστήματός σας είναι επιτυχείς.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η τοποθεσία του καταστήματός σας και ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι έχουν πρόσβαση σε αυτό μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την βιτρίνα του καταστήματος σας.

Κούκλες βιτρίνας αθήνα

Ας πάρουμε ένα παράδειγμα.

Ένα κατάστημα αθλητικών ειδών βρίσκεται σε έναν πολυσύχναστο κεντρικό δρόμο με μεγάλη επισκεψιμότητα.

Αυτή η βιτρίνα μπορεί να δείχνει διάφορα αθλητικά είδη και να περιλαμβάνει ακόμη και κάποιο κείμενο, για παράδειγμα “25% έκπτωση”.

Αντιπαραβάλλετε αυτό με ένα κατάστημα αθλητικών ειδών σε ένα πολυσύχναστο εμπορικό πάρκο, το οποίο κατά καιρούς μπορεί να είναι λιγότερο προσβάσιμο με τα πόδια.

Οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να περνούν με το αυτοκίνητο από αυτό το κατάστημα αθλητικών ειδών και η προσοχή τους είναι χιλιοστά του δευτερολέπτου, οπότε δεν θα έχουν χρόνο να διαβάσουν μια βιτρίνα γεμάτη κείμενο.

 

4. Χρησιμοποιήστε το σχεδιασμό της βιτρίνας σας για να αφηγηθείτε ιστορίες.

Ο ειδικός του μάρκετινγκ, Jay Baer, όταν συλλογίστηκε: “Κάθε επιχείρηση έχει μια ιστορία να πει”, έθεσε τον θεμέλιο λίθο για αυτό που σήμερα ονομάζουμε δημιουργική βιτρίνα.

Εσείς, λοιπόν, τι ιστορία θα πείτε;

Σκεφτείτε τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου και πώς χρησιμοποιούν την αφήγηση ιστοριών προς όφελός τους.

Οι περισσότεροι άνθρωποι θυμούνται την επική διαφήμιση της Apple για το Macintosh το 1984, η οποία αποτύπωσε το πνεύμα της στιγμής.

Και όλοι τραγουδήσαμε μαζί την επιτυχία του Elvis “A little less conversation” καθώς παρακολουθούσαμε την εμβληματική διαφήμιση της Nike το 2002.

Κούκλες βιτρίνας αθήνα

Βλέπετε, η αφήγηση ιστοριών είναι στο DNA μας.

Μια βιτρίνα καταστήματος που χρησιμοποιεί την αφήγηση απολαμβάνει σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών.

Ναι, η προβολή των προϊόντων σας είναι σημαντική, αλλά το να αφηγηθείτε μια ιστορία με τη δημιουργία κατάλληλου σκηνικού στη βιτρίνα σας που θα αιχμαλωτίζει την προσοχή του πελάτη, είναι τότε που συμβαίνει κάτι ξεχωριστό.

Για παράδειγμα, αν είστε ένας μικρός λιανοπωλητής μόδας και πρόκειται να λανσάρετε τη φθινοπωρινή σας συλλογή, γιατί να μην έχετε μια φθινοπωρινή θεματική βιτρίνα;

Δείτε εδώ Ιδέες για διακόσμηση βιτρίνας

Ιδέες για διακόσμηση βιτρίνας 2020
Ιδέες για διακόσμηση βιτρίνας 2021
Ιδέες για διακόσμηση βιτρίνας 2022

Θα μπορούσατε να έχετε πολλά πολύχρωμα φύλλα στο έδαφος, δέντρα στο φόντο και μερικές από τις εποχιακές σας σειρές ως κεντρικό σημείο.

5. Αποφύγετε τα κλισέ.

Τα κλισέ είναι η πληγή της ύπαρξής μας.

Και το θέμα με τα κλισέ είναι ότι έχουν ξαναγίνει τόσες πολλές φορές στο παρελθόν.

Μια μεγάλη κόκκινη οθόνη σε σχήμα καρδιάς για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου; Έγινε.

Μια πράσινη βιτρίνα με χριστουγεννιάτικο δέντρο το Δεκέμβριο; Έγινε.

Ένα σετ μπάρμπεκιου ως κεντρικό σημείο στην αρχή του καλοκαιριού; Έγινε.

Μην πέφτετε στην παγίδα να χρησιμοποιείτε παλιές, κλισέ βιτρίνες που όχι μόνο δεν θα προσελκύσουν νέους πελάτες αλλά θα δείχνουν και έλλειψη δημιουργικότητας.

Επομένως, τι μπορείτε να κάνετε αντ’ αυτού;

Κούκλες βιτρίνας αθήνα

Διαλέξτε ένα θέμα.

Αντί για κολοκύθες και μάγισσες, επικεντρωθείτε σε ένα θέμα μέσα στην εποχή.

Για τις Απόκριες, αυτό μπορεί να σημαίνει να εστιάσετε σε μια ιστορία γύρω από έναν διάσημο ανατριχιαστικό χαρακτήρα, όπως ο Freddy Krueger, η κούκλα του κατά συρροή δολοφόνου Chucky ή ακόμη και ο Michael Myers.

Για τα Χριστούγεννα, θα μπορούσατε να επικεντρωθείτε στην αφήγηση της ιστορίας της απόλαυσης του χριστουγεννιάτικου δείπνου με την οικογένεια ή στον ενθουσιασμό του ανοίγματος ενός δώρου το πρωί των Χριστουγέννων.

Κούκλες βιτρίνας αθήνα

6. Αποφύγετε την ακαταστασία.

“Η απλότητα είναι η απόλυτη κομψότητα”, λέει ο Steve Jobs που ίδρυσε την Apple.

Και για εσάς, απλότητα σημαίνει να αποφεύγετε την ακαταστασία στη βιτρίνα του καταστήματός σας.

Ναι, ξέρουμε ότι είναι ίσως δελεαστικό για τους πελάτες σας, να προσθέσετε όλα τα προϊόντα σας στην βιτρίνα.

Κούκλες βιτρίνας χονδρική

Αλλά τα πολλά προϊόντα κουράζουν και αποδιοργανώνουν και η βιτρίνα σας θα είναι λιγότερο ελκυστική.

Πράγματι, είναι ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνει ένας έμπορος λιανικής πώλησης.

Αντ’ αυτού, επικεντρωθείτε σε ένα ή δύο αντικείμενα που προσφέρουν σε κάποιον που περνάει από μπροστά σας μια ιδέα στο τι έχετε να του προσφέρετε.

Σε αυτή την περίπτωση, τα λιγότερα είναι στη πραγματικότητα τα μέγιστα για τη βιτρίνα σας.

 

7. Να είστε τολμηροί και δημιουργικοί με τις βιτρίνες των καταστημάτων σας

Με την έλευση των smartphones, η διάρκεια της προσοχής μας έχει μειωθεί δραματικά στη σύγχρονη εποχή. Ως αποτέλεσμα, είναι πιο δύσκολο να τραβήξετε την προσοχή ενός υποψήφιου πελάτη.

Τα καλύτερα παραδείγματα βιτρινών είναι αυτά που ξεχωρίζουν για όλους τους σωστούς λόγους.

Είναι εκείνα που δεν μπορείς παρά να σταματήσεις και να εκτιμήσεις.

Κούκλες βιτρίνας χονδρική

Προσπαθήστε να δημιουργήσετε μια βιτρίνα που να προκαλεί συναισθήματα ή νοσταλγία στους ανθρώπους που περνούν από εκεί.

Χρησιμοποιήστε μια σειρά από χρώματα και σχήματα και χρησιμοποιήστε το φωτισμό προς όφελός σας για να δημιουργήσετε ενθουσιασμό.

Χρησιμοποιήστε σκηνικά για να εμπλουτίσετε την ιστορία της βιτρίνας σας.

8. Εμπνευστείτε από τις ιδέες άλλων εταιρειών για τη διαμόρφωση των βιτρινών τους.


Στον υπερ-συνδεδεμένο κόσμο μας, δεν θα δυσκολευτείτε να βρείτε έμπνευση.

Με το Instagram, το Pinterest και τόσες άλλες διαθέσιμες πλατφόρμες, μπορείτε να ρίχνετε μια ματιά στο τι κάνουν οι άλλοι στον κόσμο του λιανικού εμπορίου και να αποθηκεύετε ιδέες.

Όπως λέει και το παλιό ρητό, “η μίμηση είναι η ειλικρινέστερη μορφή κολακείας”, οπότε μπορείτε να βάλετε τη δική σας δημιουργική πινελιά στις βιτρίνες των καταστημάτων που σας εντυπωσιάζουν.

Ακολουθούν δύο από τα καλύτερα μέρη για να αντλήσετε έμπνευση για τις βιτρίνες των καταστημάτων:

Κούκλες βιτρίνας χονδρική

Pinterest: Μια γρήγορη αναζήτηση για “ιδέες για βιτρίνες” επιστρέφει σχεδόν χίλιες ιδέες – αρκετές για να σας κρατήσουν για λίγο! Θυμηθείτε να καρφιτσώσετε, να ακολουθήσετε και να κάνετε like σε αυτές που θα θέλατε να αντιγράψετε, ώστε να μπορείτε να ανατρέξετε σε αυτές αργότερα.
Instagram: Το Instagram είναι ένας θησαυρός απίστευτων παραδειγμάτων βιτρινών που είναι δημιουργικά, εντυπωσιακά και τραβούν την προσοχή. Μια γρήγορη αναζήτηση για το hashtag #windowdisplay #imwindowdisplay επιστρέφει σχεδόν ένα εκατομμύριο υψηλής ποιότητας παραδείγματα βιτρινών καταστημάτων που θα σας κάνουν να ξεδιπλώσετε τον δημιουργικό σας οίστρο.

Imexporta Blog: Το blog μας ανανεώνεται μηνιαία με θέματα σχετικά με τον σχεδιασμό καταστημάτων, tips και ιδέες για αποτελεσματική προβολή προϊόντων αλλά και νέες συλλογές εξοπλισμού καταστημάτων που πρώτα από όλα λειτουργούν αποδοτικά για την πώληση.

9. Αλλάζετε τακτικά τις βιτρίνες των καταστημάτων σας.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι μια βιτρίνα καταστήματος με θέμα τις Απόκριες δεν θα έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα τον Ιούλιο.

Ούτε μια βιτρίνα καταστήματος με θέμα τα Χριστούγεννα θα έχει επιτυχία το Πάσχα.

Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να αλλάζετε τακτικά τις βιτρίνες των καταστημάτων σας.

Η βιτρίνα σας θα πρέπει να είναι σχετική με τον πελάτη και, κυρίως, κατάλληλη για την εποχή του έτους.

Κούκλες βιτρίνας χονδρική

Συνιστούμε να αλλάζετε τις βιτρίνες σας κάθε μήνα, έτσι ώστε οι άνθρωποι που περνούν τακτικά από εκεί να υποδέχονται κάτι νέο και ενδιαφέρον αλλά και να επιστρέφουν σε σας αφού θα περιμένουν πάντα κάτι φρέσκο.

Ως βάση, σκεφτείτε όλες τις μεγάλες αργίες και βάλτε σε προτεραιότητα τον προγραμματισμό σας πρώτα γύρω από αυτές.

Ακολουθούν επτά σημαντικά θέματα, αλλά θα μπορούσατε να προσθέσετε περισσότερα:Πάσχα, Απόκριες, Black Friday και Χριστούγεννα.

 

10. Ανάλυση + αισθητική = επιτυχία.

Η δημιουργία εντυπωσιακών βιτρινών καταστημάτων μπορεί να είναι σωματική και δημιουργική πρόκληση.

Το να καταλήξετε σε μια επιτυχημένη βιτρίνα κάθε ένα ή δύο μήνες είναι δύσκολο όταν είστε υπό πίεση, αλλά μπορείτε να ελαφρύνετε το φορτίο αναλύοντας τι λειτουργεί, γιατί λειτουργεί και τι μπορείτε να κάνετε για να το βελτιώσετε.

Κούκλες βιτρίνας χονδρική

Αν έχετε σταθερή συνεργασία με την imexporta η ομάδα μας μπορεί να σας συμβουλεύσει για την ανανέωση της βιτρίνας σας, για τις νέες τάσεις αλλά και πώς να εκμεταλλευτείτε καλύτερα τον εξοπλισμό που ήδη διαθέτετε.

Τώρα που ξέρετε ποια αντικείμενα λειτουργούν καλά μαζί, έχετε το θεμέλιο για τη βιτρίνα σας, ένα σύνολο που είναι ήδη δημοφιλές στους πελάτες.

 

 

GDPR

  • Προτιμήσεων
  • Απαραίτητα
  • Στατικά
  • Εμπορικής Προώθησης
  • Αταξινόμητα

Προτιμήσεων

Τα cookies προτιμήσεων επιτρέπουν σε έναν δικτυακό τόπο να «θυμάται» τις επιλογές του χρήστη, όπως τη γλώσσα ή την περιοχή, που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρεται ο δικτυακός τόπος ή την εμφάνιση του δικτυακού τόπου. 

Απαραίτητα

Τα cookies αυτά είναι απαραίτητα για τη λειτουργικότητα του δικτυακού τόπου, επιτρέποντας βασικές λειτουργίες, όπως την πλοήγηση και την πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές της ιστοσελίδας. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά ο δικτυακός τόπος.

Στατικά

Τα Cookies στατιστικών βοηθούν τους ιδιοκτήτες του δικτυακού τόπου να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τον δικτυακό τόπο, συλλέγοντας πληροφορίες ανώνυμα.

Εμπορικής Προώθησης

Τα Cookies Εμπορικής Προώθησης συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες περιήγησης του χρήστη, προκειμένου οι διαφημίσεις να είναι πιο σχετικές με τα ενδιαφέροντα του χρήστη.

Αταξινόμητα

Τα Cookies αυτά βρίσκονται σε στάδιο ταξινόμησης, σε συνεργασία με τους παρόχους τους.