Σχεδιασμός και συστήματα εξοπλισμού καταστημάτων ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ.

Ο σχεδιασμός της διαρρύθμισης ενός καταστήματος μόδας, περιλαμβάνει ένα πλάνο που απεικονίζει τη συνολική χρήση των χώρων του καταστήματος, τους διαδρόμους, τα υλικά, τα σημεία προβολής των εμπορευμάτων  και τους χώρους πώλησης καθώς και τον αναλυτικό του εξοπλισμό. Στόχος είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη παραμονή των καταναλωτών στον εμπορικό χώρο και οι περισσότερες δυνατές πωλήσεις. Αναπτύσσοντας λοιπόν ένα ολοκληρωμένο σύστημα προβολής και με τις κατάλληλες επιλογές σε εξοπλισμό και σταντ προβολής προϊόντων δημιουργείται και η κατάλληλη ατμόσφαιρα που θα εμπνεύσει τον πιθανό πελάτη και που στοχεύει να του προσφέρει μια μοναδική εμπειρία και απόλαυση.

Όταν αναφερόμαστε σε τυποποιημένα συστήματα εξοπλισμού, μπορεί να φανταστεί κανείς τα ράφια που συναντάμε αποκλειστικά σε σούπερ-μάρκετ, ή σε μεγάλα καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών. Στη πραγματικότητα όμως πρόκειται για τα «εργαλεία» που έχουμε στη διάθεσή μας και τα οποία ο αρχιτέκτονας ή ο διακοσμητής εντάσσει στη μελέτη του προκειμένου ο χώρος που σχεδιάζει να είναι λειτουργικός και ευέλικτος. 

Τα τυποποιημένα συστήματα εξοπλισμού, υπάρχουν ως επιλογή εδώ και πολλά χρόνια, αλλά το τελευταίο διάστημα το ενδιαφέρον για τη σχεδιαστική τους εξέλιξη γίνεται όλο και πιο έντονο, με διάφορες εταιρίες design  να επενδύουν σε αυτά όλο και περισσότερο. Τα στοιχεία επίπλωσης μπορεί να είναι από πολύπλοκα συστήματα μέχρι minimal ράφια, stand ή display προβολής. Υπάρχει ένας ατελείωτος αριθμός επιλογών που προσφέρονται και επιλέγοντας τις πιο κατάλληλες για το κατάστημά σας, μπορείτε να διαμορφώσετε ιδανικά τον χώρο σας. 

Η χρήση συστημάτων εξοπλισμού δεν μειώνει σε καμία περίπτωση την αισθητική και τη μοναδικότητα ενός καταστήματος μόδας αντίθετα την αναδεικνύει με στοιχεία καθοριστικά όπως για παράδειγμα, ο φωτισμός που πλέον αποτελεί αναπόσπαστο αλλά και καθοριστικό στοιχείο στην αισθητική των καταστημάτων μόδας και στην ανάδειξη των προϊόντων τους.

εξοπλισμόσ καταστημάτων ρούχων

Τα σημαντικότερα οφέλη που προσφέρει ένα ηλεκτροδοτούμενο σύστημα είναι δύο και προφανή.
Το πρώτο αφορά στην άψογο φωτισμό των προϊόντων από το φωτισμό LED που μπαίνει στο ράφι  ή στη μπάρα κρέμασης και το δεύτερο αφορά στη δυνατότητα αυξομείωσης των ηλεκτροδοτούμενων ραφιών χωρίς να παρεμβάλλονται ενοχλητικά καλώδια.

εξοπλισμόσ καταστημάτων ένδυσησ

Τα ηλεκτροδοτούμενα συστήματα εξοπλισμού αποτελούν όλο και περισσότερο τη πρώτη επιλογή για όσους επιθυμούν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τον επαγγελματικό τους χώρο.

Ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο, στον ολοκληρωμένο εξοπλισμό ενός καταστήματος, παίζουν τα σταντ κέντρου, οι γόνδολες και τα έπιπλα που τα πλαισιώνουν, όπως τραπέζια προβολής-εξυπηρέτησης, ταμεία, βάθρα και κατασκευές για τη τοποθέτηση και προβολή των προϊόντων.

εξοπλισμόσ καταστημάτων ένδυσησ
εξοπλισμόσ καταστημάτων ένδυσησ

GDPR

  • Προτιμήσεων
  • Απαραίτητα
  • Στατικά
  • Εμπορικής Προώθησης
  • Αταξινόμητα

Προτιμήσεων

Τα cookies προτιμήσεων επιτρέπουν σε έναν δικτυακό τόπο να «θυμάται» τις επιλογές του χρήστη, όπως τη γλώσσα ή την περιοχή, που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρεται ο δικτυακός τόπος ή την εμφάνιση του δικτυακού τόπου. 

Απαραίτητα

Τα cookies αυτά είναι απαραίτητα για τη λειτουργικότητα του δικτυακού τόπου, επιτρέποντας βασικές λειτουργίες, όπως την πλοήγηση και την πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές της ιστοσελίδας. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά ο δικτυακός τόπος.

Στατικά

Τα Cookies στατιστικών βοηθούν τους ιδιοκτήτες του δικτυακού τόπου να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τον δικτυακό τόπο, συλλέγοντας πληροφορίες ανώνυμα.

Εμπορικής Προώθησης

Τα Cookies Εμπορικής Προώθησης συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες περιήγησης του χρήστη, προκειμένου οι διαφημίσεις να είναι πιο σχετικές με τα ενδιαφέροντα του χρήστη.

Αταξινόμητα

Τα Cookies αυτά βρίσκονται σε στάδιο ταξινόμησης, σε συνεργασία με τους παρόχους τους.