Για την επόμενη χρονιά, ο οργανικός σχεδιασμός τόσο στην αρχιτεκτονική, στα έπιπλα αλλά και σε κάθε είδους διακοσμητικό στοιχείο, είναι η τάση που θα κυριαρχήσει στο interior και κατ’ επέκταση στο retail design. Διαβαθμίσεις χρωμάτων, φυσικές φόρμες, αψίδες, μανιτάρια, αλλά και cyber εικόνες θεωρούνται must για τη δημιουργία μιας εντυπωσιακής σύνθεσης τόσο για τους εσωτερικούς χώρους όσο και για τις βιτρίνες των καταστημάτων.
Οι εποχιακές βιτρίνες είναι αναπόσπαστο κομμάτι της γενικότερης visual εμπειρίας. Με έναν ευφάνταστο σχεδιασμό, σκοπός είναι να συμβάλλουμε στη δημιουργία χώρων στους οποίους οι επισκέπτες μας και δυνητικοί πελάτες θα ήθελαν να ζουν!
Εάν λοιπόν σκέφτεστε να ανακαινίσετε το κατάστημά σας αλλά δεν είστε σίγουροι για το στυλ που θα θέλατε να έχει, σας προτείνουμε 5 θέματα – κλειδιά τα οποία είναι εμπνευσμένα από τις τάσεις της μόδας και του σύγχρονου Design σε συνδυασμό με τις χρωματικές παλέτες που θα επικρατήσουν την επόμενη χρονιά.