Follow Us On

Βιτρίνα: Η Δύναμη της πρώτης ματιάς

Θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη σημασία που έχει η βιτρίνα του καταστήματός σας και ποια αποτελέσματα μπορείτε να επιτύχετε μέσω της σωστής παρουσίασης και προβολής των προϊόντων σας? Εάν είστε ιδιοκτήτης ενός καταστήματος λιανικής πώλησης, ο σχεδιασμός της βιτρίνας είναι μια από τις πιο σημαντικές δραστηριότητες που καθορίζουν την επιτυχία του καταστήματος και κατ’ επέκταση τις πωλήσεις του.

Αλλά για να γίνει αυτό πράξη με έναν αποτελεσματικό τρόπο θα πρέπει να είστε πραγματικά συνειδητοποιημένοι εστιάζοντας στη βιτρίνα και αναγνωρίζοντας ποιοι είναι οι κύριοι στόχοι της.

 

Ουσιαστικά η βιτρίνα αποτελεί το κύριο μέσο για την προσέλκυση περισσότερων πελατών στο κατάστημα. Ο συνδυασμός της τέχνης, της μόδας, του σχεδιασμού και του μάρκετινγκ όχι μόνο πρέπει να προσελκύει γρήγορα την προσοχή των καταναλωτών, αλλά πρέπει να προσφέρει στους πιθανούς σας πελάτες την εμπειρία των προϊόντων ή ακόμη καλύτερα, την εμπειρία του δικού σας brand.

Ένας άλλος σημαντικός στόχος που απορρέει από το σωστό «στήσιμο» της βιτρίνας σας είναι να αποτυπωθεί ξεκάθαρα στον υποψήφιο πελάτη σας η γενικότερη εικόνα του καταστήματος σας.

Αρχικά η βιτρίνα πρέπει να προσελκύει το βλέμμα των περαστικών: Χρειάζονται μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να προσπεράσει κάποιος τη βιτρίνα του καταστήματός σας και αν δεν του τραβήξετε την προσοχή, πιθανότατα έχετε χάσει μια πώληση. Για το λόγο αυτό ο κύριος στόχος της βιτρίνας σας είναι να εκτρέψει την εστίαση του πιθανού πελάτη στο κατάστημά σας.

Είναι ξεκάθαρο ότι σήμερα όλοι ζούμε και εργαζόμαστε σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από διαδικασίες εμπορευματοποίησης των προϊόντων και μπορούμε να το παρατηρήσουμε σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες: τα προϊόντα γίνονται όλο και πιο ομοιόμορφα από πλευράς στυλ και κατασκευής. Για το λόγο αυτό ο ανταγωνισμός και η διαφοροποίηση εστιάζονται όλο και συχνότερα στην εμπειρία που προσφέρει το κατάστημα λιανικής πώλησης και στο επίπεδο εξάρτησης στη σχέση του καταστήματος με τους πελάτες του.

Το να προσελκύει κανείς την προσοχή για να κάνει τους υποψήφιους πελάτες να φτάσουν στο κατάστημα είναι ο απώτερος στόχος της βιτρίνας σε συνδυασμό με τη ταυτόχρονη εμπειρία της φιλοσοφίας του προϊόντος που προωθείται.

Η δημιουργία της ταυτότητας του καταστήματος, μέσα από τη βιτρίνα είναι καθοριστική και αποτυπώνεται υποσυνείδητα στο μυαλό του περαστικού διευκολύνοντας τον στόχο της επίσκεψής του στο κατάστημα. Εφόσον ο πελάτης μπει στο κατάστημα, ο στόχος να πραγματοποιηθεί η πώληση εξαρτάται από το πόσο επιτυχημένη είναι η λειτουργία του καταστήματος.

5 Συμβουλές για να ενισχύσετε την απόδοση της βιτρίνας σας

Οργάνωση – Συντονισμός – Συνδυασμός

Η ανάμειξη διαφορετικών προτάσεων σε μια βιτρίνα δεν είναι η καλύτερη ιδέα. Θα μπορούσατε να προσελκύσετε νέους πελάτες, αν παρουσιάσετε ένα συνολικό θέμα συνδέοντας τις βιτρίνες σας μεταξύ τους καθώς και τα προϊόντα που προβάλλονται σε αυτές. Για να επιλέξετε το σωστό θέμα, πρέπει να έχετε πολύ σαφές στο μυαλό σας ποια προϊόντα θέλετε να πουλήσετε και ποιος είναι το κοινό-στόχος σας.

Πείτε μία ιστορία

Γνωρίζουμε ότι η οπτική επικοινωνία είναι πολύ πιο ισχυρή από τις λέξεις. Η αφήγηση μιας ιστορίας με έναν οπτικό τρόπο μπορεί να είναι κάτι πολύ δύσκολο και απαιτητικό, αλλά θα ενισχύσει την επιχείρησή σας. Συνήθως οι οπτικές ιστορίες απαντούν στις ερωτήσεις “Πώς;” και “γιατί;”, οπότε θα πρέπει να αποφασίσετε ποιο “πώς” και “γιατί” θέλετε να αντιμετωπίσετε και ποια είναι τα βήματα για να το αποκτήσετε. Στη συνέχεια, αναπτύξτε ορισμένες οπτικές έννοιες γύρω από αυτό.

Αποφύγετε το προβλέψιμο

Για να είναι η βιτρίνα σας αξιοπρόσεκτη πρέπει πάντα να εκπλήσσετε τους περαστικούς και να τους κάνετε να αναρωτιούνται. Το κατάστημά σας πρέπει να εμφανίζεται ως ένας ζωντανός χώρος παρουσιάζοντας πάντα κάτι νέο. Για το λόγο αυτό, η αποφυγή της προβλέψιμης βιτρίνας είναι υποχρεωτική. Για να το επιτύχετε μπορείτε να χρησιμοποιείτε στη βιτρίνα σας απροσδόκητα αντικείμενα με ότι αυτό σημαίνει και μην ξεχνάτε να ανανεώνετε τον εξοπλισμό της βιτρίνας σας σε εξαρτήματα display.

Χρησιμοποιήστε ενδιαφέροντα σχήματα και χρώματα

Τα διαφορετικά σχήματα και τα χρώματα είναι σωστά εργαλεία και μπορούν να σας βοηθήσουν να σκεφτείτε οπτικά. Η καλύτερη επιλογή που μπορείτε να κάνετε είναι να επιλέξετε τολμηρά χρώματα, έτσι ώστε οι περαστικοί να μπορούν να προσέξουν από απόσταση με μια ματιά. Η σωστή οπτική επικοινωνία έχει και γρήγορα θετικά αποτελέσματα.

Παρουσιάστε μία ξεκάθαρη βιτρίνα

Μπορεί να φαίνεται προφανές, αλλά όχι, δεν είναι. Είναι αποδεδειγμένο ότι οι βιτρίνες που προβάλλουν λιγότερα προϊόντα ξεπερνούν σε εντυπώσεις τις βιτρίνες που είναι ασφυκτικά γεμάτες. LESS IS MORE !

Related Posts

Προτάσεις για Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση καταστημάτων

Ο εσωτερικός σχεδιασμός των καταστημάτων retail έχει γίνει ουσιαστικό εργαλείο για την αύξηση των πωλήσεων και την αναγνωσιμότητα του brand. Σε μια εποχή όπου τα...
Idees fthinoporinis vitrinas 2023

Διακόσμηση Φθινοπωρινής Βιτρίνας 2023: 5 + 1 ιδέες για έμπνευση!

Ο εσωτερικός σχεδιασμός των καταστημάτων retail έχει γίνει ουσιαστικό εργαλείο για την αύξηση των πωλήσεων και την αναγνωσιμότητα του brand. Σε μια εποχή όπου τα...

GDPR

  • Προτιμήσεων
  • Απαραίτητα
  • Στατικά
  • Εμπορικής Προώθησης
  • Αταξινόμητα

Προτιμήσεων

Τα cookies προτιμήσεων επιτρέπουν σε έναν δικτυακό τόπο να «θυμάται» τις επιλογές του χρήστη, όπως τη γλώσσα ή την περιοχή, που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρεται ο δικτυακός τόπος ή την εμφάνιση του δικτυακού τόπου. 

Απαραίτητα

Τα cookies αυτά είναι απαραίτητα για τη λειτουργικότητα του δικτυακού τόπου, επιτρέποντας βασικές λειτουργίες, όπως την πλοήγηση και την πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές της ιστοσελίδας. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά ο δικτυακός τόπος.

Στατικά

Τα Cookies στατιστικών βοηθούν τους ιδιοκτήτες του δικτυακού τόπου να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τον δικτυακό τόπο, συλλέγοντας πληροφορίες ανώνυμα.

Εμπορικής Προώθησης

Τα Cookies Εμπορικής Προώθησης συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες περιήγησης του χρήστη, προκειμένου οι διαφημίσεις να είναι πιο σχετικές με τα ενδιαφέροντα του χρήστη.

Αταξινόμητα

Τα Cookies αυτά βρίσκονται σε στάδιο ταξινόμησης, σε συνεργασία με τους παρόχους τους.