Follow Us On

10 συχνά λάθη που κάνουμε όταν σχεδιάζουμε μια βιτρίνα!

Ανάμεσα σε δεκάδες όμορφες βιτρίνες καταστημάτων, που συχνά προσπερνάμε και άλλες αδιάφορες ή ακόμη χειρότερα, κακοστημένες βιτρίνες που μας απογοητεύουν με την αισθητική τους.

Δείτε παρακάτω ποια είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη που έχουμε διαπιστώσει και εμπνευστείτε από τις συμβουλές μας.

 

1. Οκ ντ πολλ τ ε

Το πρώτο και σοβαρότερο λάθος που κάνουν τα καταστήματα είναι να υπερβάλλουν, γεμίζοντας τις βιτρίνες τους με μεγάλη ποσότητα μανεκέν, προιόντων και χρωμάτων και χωρίς κανένα απολύτως προκαθορισμένο θέμα. Για παράδειγμα η παρακάτω βιτρίνα ασφυκτιά από προϊόντα και κανείς τελικά δεν μπορεί να καταλάβει ποιό είναι το μήνυμα που θέλει να περάσει. Το σωστό θα ήταν να επικεντρωθεί είτε στο αθλητικό θέμα αξιοποιώντας έτσι και την σωστή κατά τ’ άλλα φράση “ enjoy the game”, είτε στο θέμα του σαφάρι και αντίστοιχα να τα αναπτύξει με πολύ λιγότερα προϊόντα ώστε ο καταναλωτής να έχει μία ξεκάθαρη εικόνα.

2. Προσοχή στα χρώματα!

Η προσέγγιση μιας «τρικολόρε» βιτρίνας, είναι σίγουρα ο πιο γρήγορος τρόπος να τη φτιάξετε και ο ακόμη γρηγορότερος να απομακρύνετε τους υποψήφιους πελάτες από το κατάστημά σας καθώς το αποτέλεσμα συνήθως καταλήγει να φαίνεται μη επαγγελματικό και χαοτικό. Έτσι η χρήση πολλαπλών χρωμάτων στη βιτρίνα είναι ένα μεγάλο λάθος με αρνητικά αποτελέσματα.

– Δείτε εδώ ιδέες για βιτρίνες

Κατά την επιλογή ενός συγκεκριμένου αριθμού χρωμάτων, προσπαθήστε να λάβετε υπόψη πως ένα χρώμα επηρεάζει τους περαστικούς, ποιες διαθέσεις ή συναισθήματα μεταδίδει, σε ποιο φύλο απευθύνεται περισσότερο και πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι αντιθέσεις προκειμένου να προσελκύσετε τους πελάτες.

Για παράδειγμα εάν σε μία καταπράσινη βιτρίνα τοποθετήσετε μία κούκλα με κόκκινο φόρεμα, τότε αυτό θα αναδειχθεί αυτομάτως. Η εξήγηση είναι απλή. Το κόκκινο είναι το αντίθετο χρώμα του πράσινου και όταν το ανθρώπινο μάτι συνηθίζει σε ένα χρώμα (πράσινο) τότε αναπόφευκτα θα εστιάσει στο αντίθετό του. (κόκκινο)

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες για τα χρώματα και τις ιδιότητές τους , που θα σας βοηθήσουν στη σωστή διαμόρφωση της βιτρίνας σας αλλά και του εσωτερικού χώρου του καταστήματός σας.

Δείτε παρακάτω δύο σωστά visual merchandising παραδείγματα.

 

3. Έχετε κάποιες προσφορές? Πείτε το!

Ένα μεγάλο λάθος που κάνουν τα καταστήματα είναι όταν έχουν προϊόντα σε ειδικές τιμές και προσφορές και δεν το επιδεικνύουν. Πρόκειται για ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία μάρκετινγκ που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα κατάστημα για να προσελκύσει πελάτες.

Φωνάξτε λοιπόν τον γραφίστα σας, φτιάξτε ένα όμορφο αυτοκόλλητο και τοποθετήστε το στη βιτρίνα σας έτσι ώστε να είναι ορατό και ξεκάθαρο στο μήνυμα του.

4. Βρώμικη και παραμελημένη βιτρίνα? Ποτέ!

Το λέμε και θα το τονίζουμε συνέχεια ότι δεν υπάρχει πιο αντιεπαγγελματική αντιμετώπιση από μία σκονισμένη και παραμελημένη βιτρίνα. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για ότι περιλαμβάνεται μέσα αλλά και έξω από τη βιτρίνα. Τα τζάμια, το πεζοδρόμιο, οι κούκλες αλλά και τα διάφορα έπιπλα props και display, για όλα πρέπει να υπάρχει μία διαρκής μέριμνα. Μη ξεχνάτε ότι η καθαριότητα της βιτρίνα σας και του καταστήματός σας είναι ο επαγγελματικός σας καθρέφτης.

 

5. Οι σπάνιες αλλαγές και το κακό timing.

Η οργάνωση και ο σωστός προγραμματισμός είναι ύψιστη προτεραιότητα σε ότι αφορά στις αλλαγές στη βιτρίνα σας. Ως εκ τούτου το να μην έχετε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα είναι μέγιστο λάθος.

Πρέπει να δείχνετε στους πελάτες σας ότι συμβαδίζετε με τις σύγχρονες τάσεις και ότι είστε πρόθυμοι να κάνετε αλλαγές σύμφωνα με τις ανάγκες τους. Ο καλύτερος τρόπος για να οδηγήσετε τους περαστικούς μέσα στο κατάστημά σας είναι να τους προσελκύσει η βιτρίνα σας την οποία θα πρέπει να αλλάζετε σε τακτά χρονικά διαστήματα, το λιγότερο μία φορά το μήνα και πάντα συντονισμένα με τις ανάγκες της εποχής, του πελατολογίου και των προϊόντων που εμπορεύεστε.

6. Συγνώμη, ξεχάσατε τα φώτα?

Το ότι είναι κλειστό το κατάστημά σας δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να είναι κλειστά και τα φώτα στη βιτρίνα σας! Ο φωτισμός της βιτρίνας είναι ίσως το πιο σημαντικό στοιχείο που θα βοηθήσει στη σωστή προβολή των προϊόντων που εκθέτετε αλλά αποτελεί και μία συνεχή διαφήμιση της επιχείρησης σας.

Η τεχνολογία στον επαγγελματικό φωτισμό έχει κάνει άλματα τα τελευταία χρόνια και υπάρχουν απόλυτα εξειδικευμένες λύσεις για τον φωτισμό των ρούχων, των αξεσουάρ κ.λ.π.

Με τον κατάλληλο φωτισμό μπορείτε να δημιουργήσετε υπέροχα εφέ και διαβαθμίσεις σε σκιές που θα καταστήσουν τη βιτρίνα σας πόλο έλξης.

Για όλα αυτά υπάρχουν ειδικοί που μπορούν να σας συμβουλεύσουν.

Μη διστάσετε να έρθετε σε επικοινωνία με επαγγελματίες του είδους γιατί τελικά καθένας είναι ειδικός στο αντικείμενο του.

 

7. Μη τοποθετείτε στη βιτρίνα προϊόντα που δεν πουλάτε ή έχουν τελειώσει.

Συμβαίνει συχνά να ξεμένουν προϊόντα στη βιτρίνα τα οποία έχουν εξαντληθεί. Είναι, το λιγότερο, δυσάρεστο να ζητάει ο πελάτης ένα προϊόν που είδε στη βιτρίνα σας και να μαθαίνει ότι δεν υπάρχει.

Αυτό δημιουργεί πολλές φορές μία δυσαρέσκεια και έναν εκνευρισμό που μπορεί να αποφευχθεί εφόσον υπάρχει μέριμνα και συντονισμός.

8. Μονοτονία και πλήξη.

Όπως ο αναγνώστης βαριέται να διαβάσει ένα βιβλίο που από την αρχή διαπιστώνει ότι τον κουράζει έτσι θα συμπεριφερθεί και ένας περαστικός στη θέα μιας ανιαρής και μονότονης βιτρίνας. Απλά θα τη προσπεράσει.

Εάν δεν έχετε συνεργάτη-σύμβουλο-διακοσμητή για τη βιτρίνα σας τότε θα πρέπει να αναλάβετε εσείς το σημαντικό αυτό καθήκον.

Φαντασία, διάθεση και σίγουρα σωστή ενημέρωση είναι τα απαραίτητα στοιχεία για να ξεκινήσετε να σχεδιάζετε τη νέα σας βιτρίνα. Εάν σ’ αυτά συμπεριλάβετε και μία γενναία δόση χιούμορ τότε το αποτέλεσμα σίγουρα θα σας δικαιώσει. Καλού κακού να έχετε μαζί σας και τον  συνεργάτη στον οποίο βασίζεστε για την άποψη και την αισθητική του.

Εμείς επιλέξαμε κάποιες βιτρίνες που χωρίς να έχουν υψηλό κόστος κατασκευής, είναι εντυπωσιακές και παίζουν άψογα τον ρόλο τους. Απολαύστε τις.

9. Η ανακολουθία ανάμεσα στη βιτρίνα και τον εσωτερικό σχεδιασμό του καταστήματος.

Θα είναι αστοχία να δημιουργήσετε μία βιτρίνα που θα απέχει αισθητικά από τον εσωτερικό χώρο του καταστήματός σας. Ο λόγος είναι απλός.

Επειδή έτσι δημιουργείτε λανθασμένες προσδοκίες στον υποψήφιο πελάτη σας, ο οποίος πιθανόν να μην ικανοποιηθεί όταν θα μπει στο κατάστημά σας. Θα πρέπει να εστιάσετε στην ομοιομορφία και να αποφύγετε σχεδιασμούς και θέματα που θα οδηγήσουν στη παραπλάνηση του πελάτη και τελικά στο να χάσετε την επιθυμητή πώληση. Σε κάθε περίπτωση η εναρμόνηση της βιτρίνας με το εσωτερικό του καταστήματος είναι απόρροια μελέτης και συνίσταται η γνώμη του ειδικού που σε αυτή τη περίπτωση είναι ο διακοσμητής ή ο αρχιτέκτονας.

10. Κούκλες βιτρίνας.

Το να μην επιλέξετε τη σωστή κούκλα για τη βιτρίνα σας είναι ένα λάθος που θέλουμε να σιγουρευτούμε ότι δεν θα κάνετε. Εδώ οι ειδικοί είμαστε εμείς και μπορούμε με απόλυτη βεβαιότητα να σας προτείνουμε την ιδανική κούκλα για τη βιτρίνα σας. Εσείς απλά θα μας εμπιστευθείτε και εμείς θα σας ανταποδώσουμε την εμπιστοσύνη παρέχοντάς σας τη γνώση και την εμπειρία μας.

 

 

 

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

 

ΤΙ ΚΟΥΚΛΕΣ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΙΤΡΙΝΕΣ ΜΟΥ;

Ο βασικότερος λόγος που θα καθορίσει το αν ένας περαστικός αποφασίσει να μπει στο κατάστημά σας ή όχι εξαρτάται από την εικόνα που θα του προσφέρει η βιτρίνα σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι τόσο σημαντικό να επιλέξετε τα σωστά μανεκέν για τη παρουσίαση ρούχων ή αξεσουάρ, ώστε να ταιριάζουν με το είδος του καταστήματος και τη φύση των προϊόντων σας. Οι επιλογές σε μανεκέν είναι πολλές. Κούκλες άμορφες, ρεαλιστικές, κλασσικές ή μοντέρνες, με έντονη κίνηση στις πόζες ή σε στάση προσοχής, όπως επίσης και μπούστα που και αυτά διατίθενται σε πολλές επιλογές. Η τελική επιλογή πρέπει να συνάδει με την εικόνα του καταστήματος σας, τη κατηγορία του πελατολογίου σας και τη γκάμα των προϊόντων σας.

ΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΤΡΙΝΑ ΜΟΥ , ΚΟΥΚΛΕΣ Ή ΜΠΟΥΣΤΑ;

Καθοριστικό κριτήριο για τη σωστή απόφαση επιλογής ανάμεσα σε κούκλα ή μπούστο, είναι οι διαστάσεις της βιτρίνας σας. Για βιτρίνες με περιορισμένο χώρο η επιλογή του μπούστου είναι ιδανική. Επίσης το μπούστο ντύνεται και γδύνεται πολύ πιο εύκολα απ ΄ότι μία κούκλα με κίνηση. Από την άλλη το μπούστο μειονεκτεί στην εφαρμογή ορισμένων ρούχων όπως το παντελόνι.

ΠΟΣΕΣ ΚΟΥΚΛΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΤΡΙΝΑ ΜΟΥ;

Αρχικά είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τη σημασία των μανεκέν και το αποτέλεσμα που προκύπτει από τη χρήση τους τόσο στις βιτρίνες όσο και στον εσωτερικό χώρο των καταστημάτων. Είναι αποδεδειγμένο ότι το ρούχο ή το αξεσουάρ που προβάλλεται πάνω σε κάποια κούκλα ή μπούστο, είναι πολύ πιο εύκολο να πωληθεί σε σχέση με αυτό που είναι απλά κρεμασμένο. Η ποσότητα των μανεκέν που θα χρησιμοποιηθούν στη βιτρίνα ενός καταστήματος προκύπτει πάντα από τη διάστασή της σε πλάτος, βάθος και ύψος. Υπολογίζεται ότι για κάθε κούκλα χρειαζόμαστε ένα τετραγωνικό μέτρο προκειμένου η κούκλα να «στέκεται» σωστά στη βιτρίνα. Η τοποθέτηση των μανεκέν στο εσωτερικό του καταστήματος είναι απόρροια μελέτης και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να τοποθετούνται τυχαία. Γι’ αυτό είναι σκόπιμο, ο συνολικός αριθμός των μανεκέν που θα θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε εσωτερικά ,να εντάσσεται στον αρχικό σχεδιασμό του καταστήματος.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ΟΙ ΚΟΥΚΛΕΣ ΜΟΥ;

Δεν υπάρχει πιο αποτρεπτική εικόνα σε ένα κατάστημα από μία βρώμικη και παραμελημένη βιτρίνα. Το ίδιο ισχύει και για τα μανεκέν που είναι τοποθετημένα σε αυτή. Είναι απαραίτητο οι κούκλες να είναι πάντα καθαρές και αυτό πετυχαίνεται πολύ εύκολα μια και όλες οι κούκλες πλένονται και καθαρίζονται με υλικά που εύκολα μπορεί να τα βρει κανείς σε οποιοδήποτε supermarket.Η αγορά των μανεκέν αποτελεί μια σημαντική επένδυση για το κατάστημα και θα πρέπει όλοι όσοι εμπλέκονται στη χρήση τους να γνωρίζουν πως μία κούκλα ντύνεται και γδύνεται ώστε να αποφεύγονται φθορές οι οποίες χαλάνε την εικόνα της βιτρίνας. Για παράδειγμα, δεν ακουμπάμε ποτέ τα μέλη μιας κούκλας κατευθείαν στο πάτωμα γιατί ένα πετραδάκι μπορεί να κάνει ανεπανόρθωτη ζημιά στη κούκλα μας. Καλό είναι να έχουμε ένα μαλακό πανί και πάνω σε αυτό να ακουμπάμε τα μέλη της κούκλας.

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΥΚΛΕΣ ΣΑΣ;

Δώστε τον χρόνο που χρειάζεται ώστε να μη συμβιβαστείτε στις επιλογές σας. Οι περισσότερες κούκλες υψηλών προδιαγραφών δεν είναι ετοιμοπαράδοτες και πολλές φορές χρειάζονται αρκετοί μήνες για τη παραγωγή τους. Κάνετε έγκαιρα την έρευνά σας ώστε να έχετε τον χρόνο να συγκρίνετε και να πάρετε τη σωστή απόφαση για την επένδυσή σας.

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ ΧΤΥΠΗΜΕΝΗ

Σε περίπτωση που ανοίγοντας το κουτί που είναι μέσα η κούκλα συσκευασμένη, δείτε ότι υπάρχει κάποιο χτύπημα, τότε την ίδια στιγμή μας στέλνετε τη φωτογραφία που δείχνει το πρόβλημα, τη φωτογραφία από το χαρτοκιβώτιο με τα στοιχεία της κούκλας, καθώς και τη φωτογραφία από τον κωδικό της κούκλας που συνήθως βρίσκεται πάνω στη κούκλα. Εμείς επικοινωνούμε άμεσα με τον αντίστοιχο προμηθευτή και ζητάμε την αντικατάσταση είτε του μέλους της κούκλας που έχει τραυματιστεί είτε ολόκληρης της κούκλας εάν υπάρχουν πολλαπλά τραύματα.

ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ;

Η εταιρεία μας αποστέλλει τα προϊόντα της σε οποιαδήποτε περιοχή της Ελλάδος και της Κύπρου με μεταφορική εταιρεία της επιλογής σας.

ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ SERVICE ΠΑΡΕΧΕΤΕ ΣΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΚΟΥΚΛΕΣ;

Εάν η κούκλα που έχετε αγοράσει από εμάς έχει υποστεί κάποιες φθορές από τη χρήση όπως για παράδειγμα έχει φύγει το χρώμα από κάποιο μέλος της κούκλας τότε έχουμε τη δυνατότητα να τη βάψουμε με ένα πολύ χαμηλό κόστος.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΜΟΝΟ ΠΕΡΟΥΚΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΥΚΛΕΣ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΩ;

Βεβαίως και μπορείτε μια και διαθέτουμε περούκες που προσαρμόζονται σε οποιοδήποτε κεφάλι κούκλας. Ζητήστε μας σχετικό κατάλογο.

ΜΠΟΡΕΙ Η ΙΔΙΑ ΚΟΥΚΛΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΖΑ;

Όλες οι κούκλες που είναι κατασκευασμένες από fibreglas έχουν μία σταθερή πόζα η οποία δεν αλλάζει. Υπάρχει η επιλογή των αρθρωτών χεριών που βρίσκουμε σε πολλές συλλογές και η οποία μας δίνει τη δυνατότητα να διαφοροποιήσουμε τη πόζα σε μία κούκλα ή σε ένα μπούστο. Τέλος υπάρχουν κούκλες από πολυστερόλη οι οποίες μπορούν να κάνουν διαφορετικές κινήσεις . Αυτές προτείνονται κυρίως για καταστήματα αθλητικών ειδών, οργάνων γυμναστικής ή άλλα παρεμφερή καταστήματα.

ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙΣ ΚΟΥΚΛΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ, ΖΩΝΤΑΝΕΣ;

Η εταιρεία μας φιλοξενεί μία μεγάλη συλλογή από μανεκέν βιτρίνας στον εκθεσιακό της χώρο στη Θεσσαλονίκη όπου μπορείτε να δείτε πολλές διαφορετικές συλλογές.

ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΜΙΑ ΚΟΥΚΛΑ ΒΙΤΡΙΝΑΣ;

Αυτή είναι σίγουρα μια από τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις και καθώς είναι αρκετά γενικευμένη άλλο τόσο αναγκαστικά γενικευμένη είναι και η απάντηση.
Η εταιρεία μας διαθέτει πολλές συλλογές από διάφορους οίκους του εξωτερικού και οι τιμές ξεκινούν από 250€+Φ.Π.Α24% ανά τεμάχιο και μπορούν να ξεπεράσουν και τα 2.000€+Φ.Π.Α24% ανά τεμάχιο ανάλογα με τη κούκλα και τις προδιαγραφές της.

Related Posts

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τα Μπούστα Καταστημάτων!

Στην imexporta, προσφέρουμε μια ευρεία γκάμα από γυναικεία, ανδρικά αλλά και παιδικά μπούστα προβολής, σχεδιασμένα να καλύπτουν κάθε ανάγκη. Είμαστε εδώ για να ικανοποιήσουμε ακόμα...

Προτάσεις για Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση καταστημάτων

Ο εσωτερικός σχεδιασμός των καταστημάτων retail έχει γίνει ουσιαστικό εργαλείο για την αύξηση των πωλήσεων και την αναγνωσιμότητα του brand. Σε μια εποχή όπου τα...

GDPR

  • Προτιμήσεων
  • Απαραίτητα
  • Στατικά
  • Εμπορικής Προώθησης
  • Αταξινόμητα

Προτιμήσεων

Τα cookies προτιμήσεων επιτρέπουν σε έναν δικτυακό τόπο να «θυμάται» τις επιλογές του χρήστη, όπως τη γλώσσα ή την περιοχή, που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρεται ο δικτυακός τόπος ή την εμφάνιση του δικτυακού τόπου. 

Απαραίτητα

Τα cookies αυτά είναι απαραίτητα για τη λειτουργικότητα του δικτυακού τόπου, επιτρέποντας βασικές λειτουργίες, όπως την πλοήγηση και την πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές της ιστοσελίδας. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά ο δικτυακός τόπος.

Στατικά

Τα Cookies στατιστικών βοηθούν τους ιδιοκτήτες του δικτυακού τόπου να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τον δικτυακό τόπο, συλλέγοντας πληροφορίες ανώνυμα.

Εμπορικής Προώθησης

Τα Cookies Εμπορικής Προώθησης συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες περιήγησης του χρήστη, προκειμένου οι διαφημίσεις να είναι πιο σχετικές με τα ενδιαφέροντα του χρήστη.

Αταξινόμητα

Τα Cookies αυτά βρίσκονται σε στάδιο ταξινόμησης, σε συνεργασία με τους παρόχους τους.