Θέλετε να έχετε πιστούς πελάτες αλλά και να αποκτήσετε ακόμη περισσότερους?

Σας προτείνουμε κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες τάσεις που αν τις εντάξετε στον σχεδιασμό του καταστήματος σας τότε έχετε πολλές πιθανότητες να προσφέρετε στους πελάτες σας μία μοναδική shopping εμπειρία και πωλήσεις για την επιχείρησή σας!

Εντυπωσιάστε με ιδιαίτερα και έντονα χρώματα

Το χρώμα είναι ο πρωταγωνιστής! Οι ανοιχτόχρωμες αποχρώσεις υποχωρούν όσο τα έντονα χρώματα παίρνουν δυναμικά τη πρωτιά τόσο μέσα στο κατάστημα όσο και στις βιτρίνες. Είναι σίγουρο ότι το χρώμα επηρεάζει θετικά την συμπεριφορά των καταναλωτών.

Από τη στιγμή που η Pantone ανακοίνωσε το «Κοραλί» ως το χρώμα της χρονιάς, ένα πλήθος έντονων χρωμάτων κυριάρχησε στις τάσεις του σχεδιασμού των εμπορικών καταστημάτων.

Τα βασικά χρώματα θα κάνουν επίσης αισθητή την παρουσία τους σε αποχρώσεις της ίδιας ομάδας. Αυτό θα είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό των καταστημάτων πολυτελείας, ενώ τα τολμηρά χρώματα θα απευθυνθούν σε πιο νεανικό κοινό.

Τα χρώματα δεν χρησιμεύουν μόνο ως αισθητική άποψη αλλά και ως διαχωριστικό σε καταστήματα που έχουν πολλά και διαφορετικά προϊόντα. Η χρήση αυτών των έντονων χρωμάτων σε τέτοιου είδους concept store βοηθάει στο να γίνει ο χώρος πιο φωτεινός και γοητευτικός.

 

Η φύση γίνεται ένα με το κατάστημά σας

Η χρήση του ξύλου και των φυτών ξεκίνησε να γίνεται δημοφιλής τάση και να εντάσσεται στο σχεδιασμό των καταστημάτων το 2018. Η ίδια τάση εξακολουθεί και γίνεται ακόμα πιο δημοφιλής τη χρονιά που διανύουμε.

Η κλίση προς τη φύση είχε την τιμητική της στην εσωτερική διακόσμηση το 2018 και πρόκειται να αποτελέσει σημαντικό κομμάτι των τάσεων της εσωτερικής διακόσμησης των καταστημάτων για ακόμα μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Η ενσωμάτωση της φύσης στα καταστήματα λιανικής προσφέρει χαλάρωση στους πελάτες και ενθαρρύνει την παρουσία τους στα καταστήματα.


Το παλιό συναντά το νέο

Μια δημοφιλής τάση στον σχεδιασμό των καταστημάτων λιανικής είναι η χρήση ανάμεικτων κλασικών και μοντέρνων στοιχείων προκειμένου να αποκτήσει ο χώρος μια ταυτότητα. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο θέλουν να βρίσκονται σε χώρους που έχουν χαρακτήρα και που έχουν να διηγηθούν μια διαφορετική ιστορία.

Με όλο και περισσότερους πελάτες να αναζητούν μοναδική εμπειρία μέσα από τις αγορές τους, το βάρος πέφτει στα καταστήματα λιανικής πώλησης που καλούνται να παρέχουν στους πελάτες τους κάτι πέρα από το συνηθισμένο. Για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις αυτές, όλο και περισσότερα καταστήματα ανακαινίζονται ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις σχεδιασμού προκειμένου να ενσωματώνουν, στο χώρο τους, τη μόδα, διασφαλίζοντας έτσι την συνεχή παρουσία του αγοραστικού τους κοινού!


Το σπίτι σας εκτός σπιτιού

Ζώντας σε μια συνεχώς ταχύτατα αναπτυσσόμενη κοινωνία, το αίσθημα της αγωνίας και της απογοήτευσης είναι ένα αναπόφευκτο στοιχείο στη ζωή των ανθρώπων. Η κατανάλωση αγαθών αποτελεί πραγματική θεραπεία και γι’ αυτό είναι πολύ σημαντικό ο χώρος όπου ο καταναλωτής διαλέγει να ξοδεύει τα χρήματα του, να του προσφέρει τη μεγαλύτερη δυνατή απολαυστική εμπειρία. Τα καταστήματα που είναι σε θέση να παρέχουν αυτή τη στιγμιαία ανακούφιση σε ένα ασφαλές μέρος μακριά από τη φασαρία και τη κίνηση της πόλης είναι σίγουρα οι νικητές.

Σύμφωνα με τις τάσεις του σχεδιασμού των καταστημάτων λιανικής, το 2019, όλο και περισσότερα καταστήματα λιανικής θα εργαστούν για να παρέχουν ένα οικείο περιβάλλον στους χώρους των καταστημάτων τους – ιδιαίτερα εταιρίες που δεν έχουν μεριμνήσει γι’αυτό, στο παρελθόν. Τα καταστήματα που χαρακτηρίζονταν συνήθως από συμβατικές εικόνες αλλάζουν κατεύθυνση και επιλέγουν να ενσωματώνουν στοιχεία διακόσμησης που προσομοιάζουν με φιλόξενο σπίτι, προκειμένου να μεταφέρουν στον πελάτη την πεποίθηση ότι ενδιαφέρονται για την άνεση του.


Χρήση τεχνολογίας

Καθώς οι αγοραστές προτιμούν να κάνουν αγορές μέσω διαδικτύου αντί να επισκέπτονται τα φυσικά καταστήματα, οι ιδιοκτήτες καταστημάτων προσπαθούν να προσελκύσουν τους πιθανούς πελάτες πίσω στα καταστήματά τους, προσφέροντάς τους μοναδικές εμπειρίες αγορών πέρα από το φαινόμενο εισόδου-αγοράς-εξόδου.

Η χρήση της τεχνολογίας κερδίζει έδαφος μέσα στα καταστήματα και αναπτύσσεται για να προσφέρει ένα περιβάλλον που προσελκύει τους πελάτες.

Επιπρόσθετα, οι χώροι στο κατάστημα, που παρέχουν στους αγοραστές απροσδόκητες εμπειρίες, γίνονται όλο και πιο συχνοί.


Το 2019 είναι γεμάτο με νέες και ανανεωμένες ιδέες. Είτε πρόκειται για έντονα χρώματα, φυσικά ή vintage υλικά είτε για home outside home concept design, το παν είναι να βρούμε τι λειτουργεί πιο αποτελεσματικά ώστε να έχουμε χαρούμενους και ικανοποιημένους πελάτες. Μη ξεχνάτε ότι ο πελάτης σας εισπράττει και εκτιμά έμπρακτα και άμεσα οποιαδήποτε επένδυση γίνεται στο κατάστημά σας.

Σας προτείνουμε κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες τάσεις που αν τις εντάξετε στον σχεδιασμό του καταστήματος σας τότε έχετε πολλές πιθανότητες να προσφέρετε στους πελάτες σας μία μοναδική shopping εμπειρία και πωλήσεις για την επιχείρησή σας!

Εντυπωσιάστε με ιδιαίτερα και έντονα χρώματα

Το χρώμα είναι ο πρωταγωνιστής! Οι ανοιχτόχρωμες αποχρώσεις υποχωρούν όσο τα έντονα χρώματα παίρνουν δυναμικά τη πρωτιά τόσο μέσα στο κατάστημα όσο και στις βιτρίνες. Είναι σίγουρο ότι το χρώμα επηρεάζει θετικά την συμπεριφορά των καταναλωτών.

Από τη στιγμή που η Pantone ανακοίνωσε το «Κοραλί» ως το χρώμα της χρονιάς, ένα πλήθος έντονων χρωμάτων κυριάρχησε στις τάσεις του σχεδιασμού των εμπορικών καταστημάτων.

Τα βασικά χρώματα θα κάνουν επίσης αισθητή την παρουσία τους σε αποχρώσεις της ίδιας ομάδας. Αυτό θα είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό των καταστημάτων πολυτελείας, ενώ τα τολμηρά χρώματα θα απευθυνθούν σε πιο νεανικό κοινό.

Τα χρώματα δεν χρησιμεύουν μόνο ως αισθητική άποψη αλλά και ως διαχωριστικό σε καταστήματα που έχουν πολλά και διαφορετικά προϊόντα. Η χρήση αυτών των έντονων χρωμάτων σε τέτοιου είδους concept store βοηθάει στο να γίνει ο χώρος πιο φωτεινός και γοητευτικός.

Η φύση γίνεται ένα με το κατάστημά σας

Η χρήση του ξύλου και των φυτών ξεκίνησε να γίνεται δημοφιλής τάση και να εντάσσεται στο σχεδιασμό των καταστημάτων το 2018. Η ίδια τάση εξακολουθεί και γίνεται ακόμα πιο δημοφιλής τη χρονιά που διανύουμε.

Η κλίση προς τη φύση είχε την τιμητική της στην εσωτερική διακόσμηση το 2018 και πρόκειται να αποτελέσει σημαντικό κομμάτι των τάσεων της εσωτερικής διακόσμησης των καταστημάτων για ακόμα μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Η ενσωμάτωση της φύσης στα καταστήματα λιανικής προσφέρει χαλάρωση στους πελάτες και ενθαρρύνει την παρουσία τους στα καταστήματα.

Το παλιό συναντά το νέο

Μια δημοφιλής τάση στον σχεδιασμό των καταστημάτων λιανικής είναι η χρήση ανάμεικτων κλασικών και μοντέρνων στοιχείων προκειμένου να αποκτήσει ο χώρος μια ταυτότητα. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο θέλουν να βρίσκονται σε χώρους που έχουν χαρακτήρα και που έχουν να διηγηθούν μια διαφορετική ιστορία.

Με όλο και περισσότερους πελάτες να αναζητούν μοναδική εμπειρία μέσα από τις αγορές τους, το βάρος πέφτει στα καταστήματα λιανικής πώλησης που καλούνται να παρέχουν στους πελάτες τους κάτι πέρα από το συνηθισμένο. Για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις αυτές, όλο και περισσότερα καταστήματα ανακαινίζονται ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις σχεδιασμού προκειμένου να ενσωματώνουν, στο χώρο τους, τη μόδα, διασφαλίζοντας έτσι την συνεχή παρουσία του αγοραστικού τους κοινού!

Το σπίτι σας εκτός σπιτιού

Ζώντας σε μια συνεχώς ταχύτατα αναπτυσσόμενη κοινωνία, το αίσθημα της αγωνίας και της απογοήτευσης είναι ένα αναπόφευκτο στοιχείο στη ζωή των ανθρώπων. Η κατανάλωση αγαθών αποτελεί πραγματική θεραπεία και γι’ αυτό είναι πολύ σημαντικό ο χώρος όπου ο καταναλωτής διαλέγει να ξοδεύει τα χρήματα του, να του προσφέρει τη μεγαλύτερη δυνατή απολαυστική εμπειρία. Τα καταστήματα που είναι σε θέση να παρέχουν αυτή τη στιγμιαία ανακούφιση σε ένα ασφαλές μέρος μακριά από τη φασαρία και τη κίνηση της πόλης είναι σίγουρα οι νικητές.

Σύμφωνα με τις τάσεις του σχεδιασμού των καταστημάτων λιανικής, το 2019, όλο και περισσότερα καταστήματα λιανικής θα εργαστούν για να παρέχουν ένα οικείο περιβάλλον στους χώρους των καταστημάτων τους – ιδιαίτερα εταιρίες που δεν έχουν μεριμνήσει γι’αυτό, στο παρελθόν. Τα καταστήματα που χαρακτηρίζονταν συνήθως από συμβατικές εικόνες αλλάζουν κατεύθυνση και επιλέγουν να ενσωματώνουν στοιχεία διακόσμησης που προσομοιάζουν με φιλόξενο σπίτι, προκειμένου να μεταφέρουν στον πελάτη την πεποίθηση ότι ενδιαφέρονται για την άνεση του.

Χρήση τεχνολογίας

Καθώς οι αγοραστές προτιμούν να κάνουν αγορές μέσω διαδικτύου αντί να επισκέπτονται τα φυσικά καταστήματα, οι ιδιοκτήτες καταστημάτων προσπαθούν να προσελκύσουν τους πιθανούς πελάτες πίσω στα καταστήματά τους, προσφέροντάς τους μοναδικές εμπειρίες αγορών πέρα ​​από το φαινόμενο εισόδου-αγοράς-εξόδου.

Η χρήση της τεχνολογίας κερδίζει έδαφος μέσα στα καταστήματα και αναπτύσσεται για να προσφέρει ένα περιβάλλον που προσελκύει τους πελάτες.

Επιπρόσθετα, οι χώροι στο κατάστημα, που παρέχουν στους αγοραστές απροσδόκητες εμπειρίες, γίνονται όλο και πιο συχνοί.

Το 2019 είναι γεμάτο με νέες και ανανεωμένες ιδέες. Είτε πρόκειται για έντονα χρώματα, φυσικά ή vintage υλικά είτε για home outside home concept design, το παν είναι να βρούμε τι λειτουργεί πιο αποτελεσματικά ώστε να έχουμε χαρούμενους και ικανοποιημένους πελάτες. Μη ξεχνάτε ότι ο πελάτης σας εισπράττει και εκτιμά έμπρακτα και άμεσα οποιαδήποτε επένδυση γίνεται στο κατάστημά σας.

 

Related Posts

Η ιστορία των μανεκέν: Από αντικείμενο βιτρίνας, σύμβολο αξιών μιας κοινωνίας

Η ιστορία των μανεκέν: Από αντικείμενο βιτρίνας, σύμβολο αξιών μιας κοινωνίας Γράφει η Ελένη Μπεζιριάνογλου ΟΙ ΚΟΥΚΛΕΣ ΒΙΤΡΙΝΑΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ...

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΑΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΑΣ Αφιερώστε λίγο χρόνο για να μπείτε στη θέση του υποψήφιου πελάτη σας. Τώρα, φανταστείτε ότι είστε

GDPR

  • Προτιμήσεων
  • Απαραίτητα
  • Στατικά
  • Εμπορικής Προώθησης
  • Αταξινόμητα

Προτιμήσεων

Τα cookies προτιμήσεων επιτρέπουν σε έναν δικτυακό τόπο να «θυμάται» τις επιλογές του χρήστη, όπως τη γλώσσα ή την περιοχή, που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρεται ο δικτυακός τόπος ή την εμφάνιση του δικτυακού τόπου. 

Απαραίτητα

Τα cookies αυτά είναι απαραίτητα για τη λειτουργικότητα του δικτυακού τόπου, επιτρέποντας βασικές λειτουργίες, όπως την πλοήγηση και την πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές της ιστοσελίδας. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά ο δικτυακός τόπος.

Στατικά

Τα Cookies στατιστικών βοηθούν τους ιδιοκτήτες του δικτυακού τόπου να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τον δικτυακό τόπο, συλλέγοντας πληροφορίες ανώνυμα.

Εμπορικής Προώθησης

Τα Cookies Εμπορικής Προώθησης συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες περιήγησης του χρήστη, προκειμένου οι διαφημίσεις να είναι πιο σχετικές με τα ενδιαφέροντα του χρήστη.

Αταξινόμητα

Τα Cookies αυτά βρίσκονται σε στάδιο ταξινόμησης, σε συνεργασία με τους παρόχους τους.