Follow Us On

Barbie: Η ιστορία της πιο γνωστής κούκλας που υπήρξε ποτέ!

Ήρθε η ώρα να ανακαλύψουμε ξανά την απίστευτη ιστορία της πιο γνωστής κούκλας που υπήρξε ποτέ – της αγαπημένης Barbie! Από την πρώτη της εμφάνιση το Μάρτιο του 1959, η Barbie κατάφερε να κλέψει τις καρδιές μικρών και μεγάλων, μετατρέποντας την παιδική φαντασία σε πραγματικότητα.

Αλλά η ιστορία της Barbie συνεχίζεται μέχρι και σήμερα! Η κούκλα που ενέπνευσε γενιές κοριτσιών να ονειρεύονται και να διαπρέπουν, επιστρέφει δυναμικά το 2023 με μια νέα κινηματογραφική περιπέτεια που καθηλώνει παγκοσμίως το κοινό!

Η νέα ταινία της Barbie αποτελεί ένα ακόμη επιτυχημένο κεφάλαιο στην πορεία της κούκλας που μεγάλωσε μαζί μας. Από την πρώτη στιγμή που καταπιάνεται με τη μόδα και τις περιπέτειες, η Barbie δεν παύει να εντυπωσιάζει με την ανεξάντλητη ενέργειά της και την αμέτρητη φαντασία που μαγνητίζει το κοινό.

Στον θαυμαστό αυτό κόσμο, η Rootstein mannequins by Bonaveri αναδεικνύει την επιτυχημένη συνεργασία της με τη Mattel, προσφέροντας ένα μοναδικό tribute στην κούκλα που έχει γίνει πραγματικός θρύλος.

Με την Barbie να εντάσσεται στην οικογένεια της Rootstein mannequins by Bonaveri, ένας εντελώς νέος κόσμος ανοίγει μπροστά μας. Οι κούκλες αυτές δεν προβάλλουν μόνο ρούχα, αλλά μεταδίδουν μηνύματα και συναισθήματα μέσα από τις εκθαμβωτικές εκφράσεις και τις εξαιρετικές ενδυματολογικές επιλογές που τις χαρακτηρίζουν. Αυτή η μοναδική συνεργασία αποτελεί έναν απόλυτο φόρο τιμής προς την κούκλα που μας έχει δώσει τόσες χαρούμενες στιγμές και έχει επηρεάσει τις ζωές μας με τον δικό της μοναδικό τρόπο.

Η ιστορία αυτή διατηρεί την αυθεντική μαγεία της Barbie, ενώ ταυτόχρονα ανοίγει νέους δρόμους για τον κόσμο των μανεκέν και της μόδας. Είναι μια ευκαιρία να δούμε πώς οι κούκλες μπορούν να μετατρέψουν την παιδική φαντασία σε πραγματικότητα, εμπνέοντας μας να ονειρευόμαστε, να δημιουργούμε και να εξερευνούμε χωρίς όρια.

Η μαγευτική ιστορία της Barbie

Πριν αφεθούμε στην μαγεία της Rootstein mannequins by Bonaveri, αξίζει να αφιερώσουμε λίγο χρόνο στην ιστορία της Barbie. Το Μάρτιο του 1959, η Mattel παρουσίασε την κούκλα με το όνομα Barbara Millicent Roberts, γνωστή σε όλους μας ως Barbie. Δημιουργήθηκε με έναν φιλόδοξο σκοπό: να εμπνεύσει τα κορίτσια να ονειρεύονται και να πιστεύουν πως μπορούν να πετύχουν σε ό,τι τους ενδιαφέρει. Από τότε, η Barbie έχει γίνει σύμβολο αυτονομίας και δυναμισμού για γενιές κοριτσιών παγκοσμίως.

Η πρώτη Barbie είχε κατασκευαστεί και ως ξανθιά (όπως τη γνωρίζουμε) αλλά και ως μελαχρινή. Η πρώτη εμφάνισή της ήταν σύμφωνη με τα πρότυπα της μόδας της εποχής: ψηλά τακούνια, ασπρόμαυρο μαγιό και γυαλιά ηλίου. Ήταν απλά μία πολύ όμορφη ενήλικη γυναίκα χωρίς να έχει ενδυθεί με καμία προκαθορισμένη ιστορία. Μέχρι τότε οι κούκλες που δημιουργούσαν ήταν είτε παιδιά είτε έφηβα κορίτσια.

Η Barbie έδειχνε το μέλλον μιας γυναικείας μορφής με απελευθερωτικά χαρακτηριστικά, παρότι η εμφάνισή της και οι αναλογίες της την κατέστησαν ως ένα πρότυπο εντελώς εξωπραγματικό με αψεγάδιαστη ομορφιά.


Για έξι δεκαετίες, η Barbie ενέπνευσε κορίτσια όλων των ηλικιών να ονειρεύονται, να ανακαλύπτουν και να γιορτάζουν την παιδική τους ηλικία μέσα στο χώρο της μόδας και της φαντασίας χωρίς όρια. Η κούκλα Barbie είχε τη μεγαλύτερη επιτυχία παγκοσμίως σε πωλήσεις σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη κούκλα!

Barbie σε φυσικό μέγεθος ενός μανεκέν του οίκου Bonaveri

Η Barbie εντάσσεται στην οικογένεια των Rootstein mannequins by Bonaveri την οποία αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα η imexporta.

H Rootstein είναι γνωστή για τα υψηλής ποιότητας μανεκέν, που αποτυπώνουν την ομορφιά και την κομψότητα. Η εταιρεία Rootstein ανέλαβε δύο φορές να κατασκευάσει μια έκδοση της Barbie σε φυσικό μέγεθος ενός μανεκέν. Η πρώτη φορά ήταν το 1983 και η δεύτερη το 2008 που παρουσιάστηκε στο κατάστημα Bloomingdale’s 59th Street στην Εβδομάδα Μόδας για τον εορτασμό της 50ης επετείου της Barbie στις 12 Φεβρουαρίου 2009 στη Νέα Υόρκη. Αυτή η εξαιρετική πρωτοβουλία επέτρεψε στους ανθρώπους να βιώσουν αυτό το εμβληματικό πρότυπο ομορφιάς σε φυσική μορφή.

Η μοναδική συνεργασία μας με την εταιρεία “Marmalady Clothing Bar”

Η imexporta συνεργάστηκε με την εταιρεία “Marmalady Clothing Bar” στη Θεσσαλονίκη για το project της βιτρίνας της με θέμα την πολυαγαπημένη κούκλα Barbie. H μαγεία της Rootstein mannequins του οίκου Bonaveri δημιούργησε ένα πραγματικά μοναδικό και θεαματικό project.

Στα μανεκέν χρησιμοποιήθηκαν μακριές ξανθές περούκες και το αναγνωρίσιμο μακιγιάζ της Barbie, που έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι του χαρακτήρα της. Μοναδικό στιλ που αντανακλά το πνεύμα της Barbie που έχει καθηλώσει εκατομμύρια καρδιές ανά τον κόσμο.

Η βιτρίνα της Marmalady με τις Rootstein mannequins by Bonaveri προσέλκυσε τα βλέμματα και τις εντυπώσεις της Θεσσαλονίκης καθώς και των επισκεπτών της. Η συνεργασία αυτή αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πώς η μόδα και η δημιουργικότητα μπορούν να συνδυαστούν για να δημιουργήσουν κάτι μοναδικό και αξέχαστο. Είναι μια ιστορία για το πώς η Barbie συνεχίζει να επηρεάζει την κοινωνία και να ενθαρρύνει τα κορίτσια και τις γυναίκες να ονειρεύονται και να πιστεύουν πως τα όνειρά τους μπορούν να γίνουν πραγματικότητα.

Η Barbie είναι πλέον περισσότερο από μια κούκλα – είναι μια πηγή έμπνευσης και δύναμης για τις γυναίκες και τα κορίτσια σε όλο τον κόσμο. Από την πρώτη της εμφάνιση μέχρι τη νέα της ταινία, η Barbie δεν παύει να αναδεικνύει το μήνυμα της αυτοπεποίθησης και της διάθεσης να ακολουθήσουμε τα όνειρά μας.

GDPR

  • Προτιμήσεων
  • Απαραίτητα
  • Στατικά
  • Εμπορικής Προώθησης
  • Αταξινόμητα

Προτιμήσεων

Τα cookies προτιμήσεων επιτρέπουν σε έναν δικτυακό τόπο να «θυμάται» τις επιλογές του χρήστη, όπως τη γλώσσα ή την περιοχή, που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρεται ο δικτυακός τόπος ή την εμφάνιση του δικτυακού τόπου. 

Απαραίτητα

Τα cookies αυτά είναι απαραίτητα για τη λειτουργικότητα του δικτυακού τόπου, επιτρέποντας βασικές λειτουργίες, όπως την πλοήγηση και την πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές της ιστοσελίδας. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά ο δικτυακός τόπος.

Στατικά

Τα Cookies στατιστικών βοηθούν τους ιδιοκτήτες του δικτυακού τόπου να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τον δικτυακό τόπο, συλλέγοντας πληροφορίες ανώνυμα.

Εμπορικής Προώθησης

Τα Cookies Εμπορικής Προώθησης συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες περιήγησης του χρήστη, προκειμένου οι διαφημίσεις να είναι πιο σχετικές με τα ενδιαφέροντα του χρήστη.

Αταξινόμητα

Τα Cookies αυτά βρίσκονται σε στάδιο ταξινόμησης, σε συνεργασία με τους παρόχους τους.