Αναζητάτε τρόπο να διακοσμήσετε ή να προετοιμάσετε το κατάστημά σας για τη Black Friday? Σίγουρα, η εκπτωτική περίοδος και γενικά οι δράσεις με στόχο την προσέλκυση κοινού, θα πρέπει να σας βρίσκουν σωστά προετοιμασμένους τόσο σχετικά με το σχεδιασμό του εσωτερικού χώρου στο κατάστημά σας, όσο και στη βιτρίνα σας.
Ένας εύκολος και οικονομικός τρόπος για να δείξετε τις εκπτώσεις που πραγματοποιείτε αλλά και να τραβήξετε την προσοχή των πελατών σας, είναι τα αυτοκόλλητα στη βιτρίνα. Ελάτε σε επικοινωνία με τον γραφίστα ή το τυπογραφείο που συνεργάζεστε και φτιάξτε αυτοκόλλητα με θέμα την Black Friday βάζοντας στο επίκεντρο το ποσοστό της έκπτωσης ή τη διάρκεια της καμπάνιας ακόμη και το slogan της περιόδου (π.χ. “-40%”, “για μία εβδομάδα -20%”, “Τώρα πιο χαμηλά από ποτέ!”)
Τι νόημα έχει να έχετε χαμηλές τιμές όταν ο πελάτης σας δεν μπορεί να τις εντοπίσει γρήγορα; Μην ξεχνάτε ότι ολοκληρωμένη προβολή προϊόντων περιλαμβάνει απαραιτήτως σταντ τιμών ή σταντ τιμών χώρου που μπορούν και δεσπόζουν στο χώρο και τραβούν την προσοχή των πελατών σας μέσα στο κατάστημα. Αν έχετε διαδρόμους φροντίστε να βάλετε τα σταντ τιμών χώρου στην αρχή ή στο τέλος τους, ώστε να είναι ορατά από όλες τις πλευρές.
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ
Η Black Friday είναι μια ευκαιρία για όλα τα καταστήματα λιανικής πώλησης
Αν η Black Friday έχει χρώμα τότε σίγουρα είναι το μαύρο. Επιλέξτε να ντύσετε τις κούκλες σας με ασπρόμαυρα ρούχα ώστε να είναι θεματικές, βάλτε στη βιτρίνα σας ασπρόμαυρα αντικείμενα, παίξτε με μαύρες κορδέλες , τοποθετείστε μαύρα κουτιά ή ό,τι άλλο σκεφτείτε. Μην ξεχνάτε όμως ότι το μαύρο είναι ένα χρώμα “σκληρό” και καλό θα ήταν να το συνδυάσετε με λευκό. Έτσι, αν θέλετε να γεμίσετε τη βιτρίνα σας με μαύρα μπαλόνια και παρατηρήσετε ότι είναι αρκετά σκούρη, μπορείτε πάντα να βάλετε ενδιάμεσα κανένα άσπρο!
Έχοντας σχεδιάσει προσεκτικά τις εκπτώσεις σας, σίγουρα αναμένετε αυξημένη κίνηση στο κατάστημά σας. Μην ξεχνάτε ότι οι πελάτες σας έχουν πια υψηλές απαιτήσεις σε σχέση με τα υγειονομικά μέτρα που θα πρέπει να έχετε λάβει. Φροντίστε λοιπόν, να εξοπλίσετε το κατάστημά σας με σταντ για αντισηπτικά σε εμφανές σημείο, προστατευτικά διαχωριστικά ενώ αν έχετε κατάστημα για αξεσουάρ ή κατάστημα ένδυσης προμηθευτείτε εγκαίρως επαγγελματικό ατμοσίδερο (Steamers) για το φρεσκάρισμα και την αποστείρωση των προϊόντων σας.
Οι πελάτες σας θέλουν περισσότερο χώρο για να κινηθούν και περισσότερο χώρο γύρω από τα προϊόντα σας για να έρχονται σε επαφή.
Επιλέξτε σταντ προβολής προϊόντων μικρότερης διάστασης, τοποθετημένα στη σωστή ροή με το κατάστημά σας, φροντίζοντας να δημιουργήσετε εντυπωσιακές γωνίες προβολής. Αν έχετε περιορισμένο χώρο, προτιμήστε τα συστήματα επίπλωσης που εκτείνονται σε ύψος για να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τον διαθέσιμο χώρο.
Μην ξεχνάτε ότι υπάρχουν και τα σταντ κέντρου (που μπορούν να τοποθετηθούν οπουδήποτε στο κατάστημά σας) και υπερέχουν έναντι άλλων γιατί είναι αυξομειούμενα σε ύψος και πλάτος.
Κάθε φορά που θέλετε να πραγματοποιήσετε μια καμπάνια προβολής, θα πρέπει να επανελέγχετε το κατάστημά σας για τυχόν φθορές. Φροντίστε να δημιουργήσετε μια ρουτίνα ελέγχου του φωτισμού και των ζημιών που μπορεί να προκύπτουν, ώστε να κρατάτε πάντα την εικόνα του καταστήματός σας στα υψηλά πρότυπα των πελατών σας.
Η Black Friday, η Cyber Monday και οι ημέρες που τις περιβάλλουν εγκαινιάζουν την προ-Χριστουγεννιάτικη περίοδο. Ο αριθμός των πελατών που επισκέπτονται το κατάστημά σας, τόσο διαδικτυακά όσο και προσωπικά, πιθανότατα να είναι μεγαλύτερος από οποιαδήποτε στιγμή του έτους.
Ετοιμαστείτε… Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν!