Euroshop 2023: Τάσεις και καινοτομίες στον κόσμο του Retail

Η Euroshop 2023 πραγματοποιήθηκε από τις 26 Φεβρουαρίου έως και τις 2 Μαρτίου στους εκθεσιακούς χώρους της Messe στο Düsseldorf της Γερμανίας. Αποτελεί μια από τις σημαντικότερες εκθέσεις παγκοσμίως για το λιανικό εμπόριο και αποτελεί απαραίτητη πλατφόρμα δικτύωσης για τις μελλοντικές τάσεις, τα οράματα και κάθε νέα πρόταση που αφορά στο Retail. Στη φετινή EuroShop συμμετείχαν 1.830 εκθέτες από 55 χώρες σε πάνω από 103.000 τ.μ. σε 16 εκθεσιακούς χώρους.

Οι εκθέτες παρουσίασαν τα νέα τους προϊόντα και υπηρεσίες, προσφέροντας μια μοναδική ευκαιρία στους επαγγελματίες του λιανικού εμπορίου να ανακαλύψουν και να συζητήσουν σχετικά με αυτά. Είχαμε την ευκαιρία να επισκεφτούμε τα περίπτερα των εταιρειών που αντιπροσωπεύουμε στην Ελλάδα και να επικοινωνήσουμε μαζί τους για τα νέα τους προϊόντα.

Πέρα από τα περίπτερα των εταιρειών, η Euroshop 2023 φιλοξένησε επίσης μια σειρά από διαλέξεις, σεμινάρια και συζητήσεις με θέματα που καλύπτουν την τεχνολογία, το design, τις τάσεις και τη βιωσιμότητα στον κλάδο του λιανικού εμπορίου.

Τα περισσότερα από αυτά τα events είναι διαθέσιμα στο επίσημο website της EuroShop 2023, και μπορείτε να τα παρακολουθήσετε δωρεάν, χωρίς εγγραφή, μέσω του συνδέσμου live streaming.

Η Euroshop αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για τους επαγγελματίες του λιανικού εμπορίου να ενημερωθούν για τα τελευταία νέα στον κλάδο και να δικτυωθούν με άλλους επαγγελματίες από όλο τον κόσμο. Είναι χαρά μας να μοιραστούμε μαζί σας όλες τις εμπειρίες και τις νέες ιδέες που μας κέντρισαν το ενδιαφέρον!

euroshop 2023 Dusseldorf
euroshop 2023 expo

Ανακαλύψτε τη καινοτομία στο Shopfitting, το Store Design και το Visual Merchandising στην EuroShop 2023

Στη EuroShop 2023, οι επισκέπτες ανακάλυψαν τις τελευταίες τάσεις και best practices στον κόσμο του Shopfitting, του Store Design και του Visual Merchandising! Μεταξύ αυτών, ξεχώρισε η δημιουργία χώρων αλληλεπίδρασης και ξεκούρασης στα καταστήματα που κερδίζουν τις εντυπώσεις των πελατών και δημιουργούν σχέσεις αλληλεπίδρασης. Από κούκλες βιτρίνας με ρεαλιστικό ή φουτουριστικό design μέχρι τον εξοπλισμό, τα συστήματα επίπλωσης και τον φωτισμό, η βελτίωση της customer experience έχει αποδειχθεί ζωτικής σημασίας για την αύξηση των πωλήσεων και την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης. Δείτε μερικές ιδέες από τα περίπτερα που επισκεφτήκαμε και αναβαθμίστε την εμπειρία και στα δικά σας καταστήματα! 

euroshop 2023 bonami
euroshop 2023 shoes shelves
euroshop 2023 plexiglass cubes

Χώροι αλληλεπίδρασης και παραμονής που εντυπωσιάζουν

Η βελτίωση της customer experience είναι σημαντική και για αυτό πρέπει οι λιανοπωλητές και οι διαχειριστές εμπορικών κέντρων να δημιουργήσουν χώρους όπου οι καταναλωτές επιθυμούν να παραμένουν ή και να επιστρέφουν. Στην EuroShop 2023, ανακαλύψαμε μερικές ενδιαφέρουσες ιδέες που μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την εμπειρία των πελατών στα καταστήματα, ανταγωνιζόμενες με τις αγορές μέσω του Διαδικτύου. Μια από τις βασικές ιδέες είναι η δημιουργία χώρων ανάπαυσης και αλληλεπίδρασης! Η προσθήκη άνετων καθισμάτων κατασκευασμένων ακόμα και από βιώσιμα υλικά, όπως ανακυκλώσιμο χαρτί, συνδυασμένα με τραπεζοκαθίσματα με μοναδικό σχεδιασμό και διακοσμητικά φυτά, δημιουργούν μια φιλική και χαλαρωτική ατμόσφαιρα. Επίσης, οι καθρέφτες και οι χώροι με ιδιαίτερο φωτισμό μπορούν να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των πελατών και να ενθαρρύνουν τη λήψη εντυπωσιακών selfie.

Στη δημιουργία αυτών των χώρων, οι λιανοπωλητές και οι διαχειριστές εμπορικών κέντρων πρέπει να λάβουν υπόψη τους την ευχρηστία και την αισθητική των χώρων, καθώς και την ασφάλεια των πελατών. Πρέπει να επιλέξουν κατάλληλα έπιπλα, φωτισμό, διακοσμητικά στοιχεία και χρώματα που θα συντελέσουν στη δημιουργία μιας ευχάριστης ατμόσφαιρας. Ένας άνετος χώρος συνάθροισης και αναμονής μπορεί να κάνει τους πελάτες να αισθάνονται πιο άνετα και να περάσουν περισσότερο χρόνο στο κατάστημα. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερες πωλήσεις και αύξηση της πιστότητας των πελατών. Οι “σύγχρονοι” καταναλωτές αναζητούν μια εμπειρία αγορών που να τους παρέχει περισσότερα από απλώς την αγορά ενός προϊόντος!

euroshop 2023 common areas plants (photo: Messe Düsseldorf/ctillmann)
euroshop 2023 waiting areas (photo: Messe Düsseldorf/ctillmann)
euroshop 2023 common areas lights and plants (photo: Messe Düsseldorf/ctillmann)
euroshop common areas lights (photo: Messe Düsseldorf/ctillmann)

Τάσεις φωτισμού που ξεχώρισαν στην Euroshop 2023

Φαίνεται ότι ο φωτισμός έχει κυρίαρχο ρόλο στη Euroshop 2023! Κύριος στόχος είναι η εξοικονόμηση ενέργειας, αλλά και η  δημιουργία εντυπωσιακών καταστημάτων που ενισχύουν την εμπειρία των πελατών. Ο φωτισμός περιλαμβάνει δύο σημαντικά στοιχεία: το λειτουργικό και το καλαίσθητο. Μια επιτυχημένη ιδέα φωτισμού έχει θετική επίδραση στην εμπειρία του πελάτη και ταυτόχρονα φωτίζει τους χώρους πωλήσεων και εργασίας με βέλτιστη ενεργειακή απόδοση.

Κύβοι προβολής φωτιζόμενοι, led spots μικρής κλίμακας  που δίνουν την κατάλληλη λάμψη, φωτιζόμενες επιφάνειες υλικών  μέχρι και ενσωματωμένα φωτιστικά σε ράφια απογειώνουν τα προϊόντα. Η καλά σχεδιασμένη διαχείριση του φωτισμού μπορεί να δημιουργήσει μια μαγευτική ατμόσφαιρα και να εντυπωσιάσει τους πελάτες. Ανακαλύψτε τις τάσεις στο φωτισμό που ξεχώρισαν στη Euroshop 2023 στις φωτογραφίες που ακολουθούν!

euroshop 2023 lighting box (photo: Messe Düsseldorf/ctillmann)
euroshop 2023 lighting shelves
euroshop 2023 lighting turn on (photo: Messe Düsseldorf/ctillmann)

Υλικά και επιφάνειες Euroshop 2023: Η κρυφή δύναμη του σχεδιασμού καταστημάτων

Τα υλικά, οι υφές, και οι επιφάνειες αποτελούν ουσιαστικό μέρος του σχεδιασμού ενός χώρου λιανικής πώλησης. Στην Euroshop 2023, παρουσιάστηκαν οι τελευταίες τάσεις στον σχεδιασμό καταστημάτων, με έμφαση στη χρήση και εφαρμογή καινοτόμων υλικών και τεχνολογιών για τη βελτίωση της αισθητικής και την εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών. Η επιλογή των κατάλληλων υλικών και επιφανειών μπορεί να επηρεάσει την ατμόσφαιρα και το συναίσθημα που δημιουργείται στο χώρο.

Σήμερα υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία υλικών, από φυσικά όπως ξύλο, μάρμαρο, πέτρα, μέχρι συνθετικά όπως γυαλί, πλαστικό, μέταλλο και άλλα βιώσιμα υλικά. Επιπλέον, υπάρχουν διακοσμητικές επιφάνειες σε διάφορα χρώματα, μοτίβα και υφές, όπως απομιμήσεις ξύλου, μαρμάρου και τσιμέντου. Η εταιρεία μας παρακολουθεί τις τελευταίες τάσεις στον χώρο του σχεδιασμού καταστημάτων και αναζητά συνεχώς νέα υλικά και επιφάνειες που μπορούν να συμβάλουν στη δημιουργία αρμονικών και σύγχρονων χώρων πώλησης.

Μια από τις πιο καινοτόμες επιφάνειες που παρουσιάστηκαν στην Euroshop 2023 είναι της FLEXMIRROR. Αυτή η επιφάνεια συνδυάζει τη λειτουργικότητα του καθρέφτη με την ευελιξία ενός ελαστικού υλικού, προσφέροντας μια μοναδική αίσθηση σε κάθε χώρο λιανικής πώλησης. Το συγκεκριμένο υλικό μπορεί χρησιμοποιηθεί ως επιφάνεια για εμφανίσεις προϊόντων, ως διακοσμητικό στοιχείο ή ακόμη και ως επικοινωνιακό μέσο για διάφορες εκδηλώσεις. Οι εικόνες που ακολουθούν θα σας εντυπωσιάσουν!

euroshop 2023 mirrors
euroshop-2023-materials
euroshop 2023 cubes

Σχεδιασμός εκθέσεων και μάρκετινγκ εκδηλώσεων: Εναλλακτικές λύσεις που καθιστούν την εμπειρία του καταναλωτή αξέχαστη

Σε μια εποχή που οι περισσότεροι καταναλωτές ψάχνουν για περισσότερη αυθεντικότητα και εμπειρίες, οι εκδηλώσεις και οι εκθέσεις μπορούν να προσφέρουν αυτό ακριβώς. Οι πελάτες μπορούν να αισθανθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες στην πράξη, να συνομιλήσουν με το προσωπικό της εταιρείας και να απολαύσουν την ατμόσφαιρα της εκδήλωσης. Οι εκθέσεις και οι εκδηλώσεις μπορούν να αποτελέσουν μια μοναδική ευκαιρία για τη συλλογή δεδομένων και την ανάλυση των αντιδράσεων των πελατών!

Μια από τις νέες τάσεις είναι η χρήση της τεχνολογίας AR και VR! Η τεχνολογία αυτή επιτρέπει στους επισκέπτες να ζουν μια εμπειρία που ξεπερνά την απλή παρακολούθηση των προϊόντων, δίνοντας τους τη δυνατότητα να τα αλληλοεπιδράσουν με αυτά και να δοκιμάσουν πώς θα είναι να τα χρησιμοποιούν στην πραγματική ζωή.

Ένα άλλο δημοφιλές στοιχείο είναι οι pop-up εκθέσεις και καταστήματα. Αυτές οι εκθέσεις και καταστήματα είναι προσωρινά και εμφανίζονται σε διάφορες τοποθεσίες για μικρά χρονικά διαστήματα. Αυτό δημιουργεί μια αίσθηση αποκλειστικότητας και επείγοντος για τους πελάτες, καθιστώντας τις pop-up εκθέσεις και καταστήματα πολύ αποτελεσματικές για την αύξηση του brand awareness.

Διαπιστώνουμε λοιπόν ότι ο ρεαλισμός και η δημιουργία εμπειριών είναι το κλειδί για μία δυναμική σχέση πελάτη-επιχείρησης! Την επόμενη φορά που θα διοργανώσετε κάποια εκδήλωση ή προωθητική δράση Marketing μη ξεχάσετε να δημιουργήσετε μία σχέση αλληλεπίδρασης και να χρησιμοποιήσετε τη τεχνολογία ως σύμμαχο σας.

 

euroshop common areas lights (photo: Messe Düsseldorf/ctillmann)

Βιωσιμότητα στο κέντρο της εμπειρίας: Οι πρωταγωνιστές της Euroshop 2023

Τα βιώσιμα υλικά αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στη διαμόρφωση των καταστημάτων αλλά και στην κατασκευή μανεκέν βιτρίνας. Παρόλο που ο κλάδος του retail design, επαναπροσδιορίζεται διαρκώς, υπάρχει μεγάλη ανάγκη να δημιουργηθεί το αίσθημα της βιώσιμης συνέπειας! Στην EuroShop 2023 παρουσιάστηκαν κούκλες βιτρίνας που κατασκευάζονται από βιοδιασπώμενα υλικά, όπως τα βιοπλαστικά, για να είναι πιο φιλικές προς το περιβάλλον. Επιπλέον, η σχεδίασή τους περιλαμβάνει προηγμένες τεχνολογίες για να δημιουργήσουν ρεαλιστικότητα και ευχέρεια κίνησης, προσφέροντας μια απόλυτα αυθεντική εμπειρία στους πελάτες. Η χρήση ανακυκλώσιμων υλικών και η εφαρμογή αυστηρών προτύπων περιβαλλοντικής αειφορίας είναι ένας από τους τρόπους με τους οποίους οι εταιρείες επιδιώκουν να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα των προϊόντων τους και να προωθήσουν την βιωσιμότητα στη βιομηχανία του λιανεμπορίου.

Η εταιρεία Bonami παρουσίασε τις κούκλες Future στο περίπτερό της, οι οποίες κατασκευάζονται με το βιώσιμο υλικό Bonplast. Πρόκειται για ένα ανθεκτικό υλικό που αντέχει στη θερμότητα και το κρύο, και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορες καιρικές συνθήκες. Επιπλέον, οι κούκλες εκτός από το διαφανές μπορούν να κατασκευαστούν σχεδόν σε οποιοδήποτε χρώμα και να δώσουν μία εντυπωσιακή αίσθηση στο κατάστημα σας! Επισκεφτείτε την έκθεση μας στη Θεσσαλονίκη και δείτε από κοντά τη συλλογή Future. Μαζί μπορούμε να βρούμε την κατάλληλη επιλογή για να παρουσιάσουμε τα προϊόντα σας και να αναβαθμίσετε τη βιτρίνα σας!

Επίσης, στην Hansboodt, οι κούκλες της συλλογής N.O.B.S. κατασκευάζονται με έμφαση στον κυκλικό σχεδιασμό και χρησιμοποιούνται μόνο υλικά υψηλότερης ποιότητας και χαμηλότερης επίπτωσης. Ανάμεσα σε αυτά τα υλικά περιλαμβάνεται καθαρό πλαστικό πολυπροπυλένιο, το οποίο διασφαλίζει ότι κάθε εξάρτημα μπορεί να ανακυκλωθεί εύκολα και αποτελεσματικά στην πράξη.

Στο μέλλον, αναμένουμε ότι ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις θα δεσμεύονται στη βιωσιμότητα και στο περιβάλλον. Η τάση αυτή είναι εμφανής σε όλους τους τομείς του λιανικού εμπορίου, από τα καταστήματα μέχρι τις εκθέσεις και τα event marketing.

Γενικότερα, από τις καινοτομίες και τάσεις που παρουσιάστηκαν στη Euroshop 2023 γίνεται εύκολα αντιληπτό πόσο σημαντικό είναι για τις εταιρείες να παρακολουθούν τις τελευταίες εξελίξεις στον κόσμο του Retail καθώς οι εξελίξεις είναι ραγδαίες και καθοριστικές!

euroshop 2023 bonami mannequins sustainable
euroshop 2023 bonami mannequins
euroshop 2023 Hans Boodt mannequins

GDPR

  • Προτιμήσεων
  • Απαραίτητα
  • Στατικά
  • Εμπορικής Προώθησης
  • Αταξινόμητα

Προτιμήσεων

Τα cookies προτιμήσεων επιτρέπουν σε έναν δικτυακό τόπο να «θυμάται» τις επιλογές του χρήστη, όπως τη γλώσσα ή την περιοχή, που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρεται ο δικτυακός τόπος ή την εμφάνιση του δικτυακού τόπου. 

Απαραίτητα

Τα cookies αυτά είναι απαραίτητα για τη λειτουργικότητα του δικτυακού τόπου, επιτρέποντας βασικές λειτουργίες, όπως την πλοήγηση και την πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές της ιστοσελίδας. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά ο δικτυακός τόπος.

Στατικά

Τα Cookies στατιστικών βοηθούν τους ιδιοκτήτες του δικτυακού τόπου να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τον δικτυακό τόπο, συλλέγοντας πληροφορίες ανώνυμα.

Εμπορικής Προώθησης

Τα Cookies Εμπορικής Προώθησης συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες περιήγησης του χρήστη, προκειμένου οι διαφημίσεις να είναι πιο σχετικές με τα ενδιαφέροντα του χρήστη.

Αταξινόμητα

Τα Cookies αυτά βρίσκονται σε στάδιο ταξινόμησης, σε συνεργασία με τους παρόχους τους.