Follow Us On

Από τις 26 Φεβρουαρίου έως τις 2 Μαρτίου 2023, θα πραγματοποιηθεί στο Dusseldorf, η κορυφαία έκθεση λιανικού εμπορίου. Η EuroShop 2023 αποτελεί παγκόσμιο γεγονός για τις επενδύσεις στο λιανικό εμπόριο, εστιάζει στις μελλοντικές τάσεις και τις δυναμικές αλλαγές που αφορούν στο retail. Η έκθεση θα συγκεντρώσει 94.000 επισκέπτες και ηγετικές εταιρείες της αγοράς που θα εμπνευστούν από περίπου 2.300 εκθέτες. Με διαλέξεις και παρουσιάσεις βασισμένες στη τεχνολογία του μέλλοντος και τις προκλήσεις που θα αντιμετωπίζει ο χώρος του λιανικού εμπορίου, η EuroShop θα αποτελέσει επιβεβλημένο προορισμό και επίκεντρο ενδιαφέροντος για όλους όσοι ασχολούνται με το λιανικό εμπόριο.

Ημερομηνία
& ώρες λειτουργίας

Ημερομηνία
26 Φεβρουαρίου – 02 Μαρτίου 2023

Τοποθεσία
Ντίσελντορφ, Γερμανία

Ώρες λειτουργίας για τους επισκέπτες
Καθημερινά: 10:00 π.μ. – 6:00 μ.μ.

EuroShop 2023: PRIME TIME for your business

To go: #euroshop2023

Παρά το ταραχώδες κλίμα που προέκυψε από την πανδημία του Covid, η προηγούμενη EuroShop 2020 αποδείχθηκε εξαιρετικά επιτυχημένη. 94.339 επισκέπτες από 142 χώρες ταξίδεψαν στον Ρήνο για να ενημερωθούν για όλες τις πτυχές, τις καινοτομίες και τις τάσεις στον παγκόσμιο κόσμο του λιανικού εμπορίου. Και τα σημάδια για το 2023 είναι επίσης θετικά.

Ιδιαίτερα σήμερα, μετά από τρία χρόνια σκληρών περιορισμών λόγω της πανδημίας που έπληξαν σκληρά τον παγκόσμιο τομέα του λιανικού εμπορίου, η EuroShop, θα είναι τόσο σημαντική όσο ποτέ άλλοτε. Διότι η κρίση του Covid λειτούργησε επίσης ως επιταγχυντής για την ψηφιοποίηση και την ομαλή σύνδεση όλων των καναλιών λιανικής πώλησης και εξακολουθεί να αυξάνει τη ζήτηση για νέες λύσεις για την εξοικονόμηση ενέργειας και τη βελτίωση της βιωσιμότητας. Πέραν αυτού, απελευθέρωσε απρόβλεπτη δημιουργικότητα που εξυπηρετεί πρωτίστως το να γίνουν οι αγορές όσο το δυνατόν πιο βολικές για τους αγοραστές, να ανταποκριθούν στις μεταβαλλόμενες συνήθειες, να καλύψουν νέες ανάγκες και να βελτιώσουν την αφοσίωση των αγοραστών με τη βοήθεια των νέων αντιλήψεων.

Η EuroShop δεν καταγράφει μόνο τις παγκόσμιες εξελίξεις, αλλά χαρτογραφεί και το πλήρες φάσμα των σύγχρονων τάσεων και των πρωτοποριακών λύσεων. Με τον τρόπο αυτό, επικεντρώνεται σε ιδιαίτερα σημαντικά ζητήματα που επηρεάζουν ένα ευρύ φάσμα του λιανικού εμπορίου.

Η δομή της EuroShop 2023 έχει αναπτυχθεί περαιτέρω για να ανταποκριθεί στις σημερινές ανάγκες του κλάδου του λιανικού εμπορίου και περιλαμβάνει οκτώ βασικούς τομείς.

8

ΤΟΜΕΙΣ

Ψηφιοποίηση, βιωσιμότητα, ενεργειακή απόδοση, συνδεσιμότητα... Για άλλη μια φορά, στη EuroShop 2023 θα συζητηθούν εξαιρετικά επίκαιρα και σημαντικά θέματα για το μέλλον του κλάδου του λιανικού εμπορίου. Μέσα από τα προϊόντα και τις λύσεις που προτείνουν, τις παρουσιάσεις και τις ομιλίες σχετικά με τους ειδικούς τομείς η EuroShop του 2023 θα επιχειρήσει να ασχοληθεί με ερωτήματα και απαντήσεις που απασχολούν τον κλάδο του λιανικού εμπορίου του σήμερα και του αύριο.

Shopfitting & Visual Merchandising

Ο τομέας του shopfitting & Visual Merchandising είναι η καρδιά της EuroShop και καταλαμβάνει τον μεγαλύτερο χώρο της. Σπουδαίοι αρχιτέκτονες, διακοσμητές, μελετητές και κατασκευαστές εκπροσωπούνται με μοναδικά σχεδιασμένες παρουσιάσεις που έχουν μελετηθεί μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια και δίνουν απαντήσεις σε τρέχοντα ερωτήματα που αφορούν στα καταστήματα λιανικής, όπως: Πως πρέπει να είναι ένα κατάστημα σήμερα και ποιος πρέπει να είναι ο ρόλος του; Τόπος περιπέτειας; Τόπος ψυχαγωγίας; Τόπος χαλάρωσης; Ή όλα αυτά μαζί? Πώς πρέπει να μοιάζει και τι συναισθήματα να προκαλεί στον καταναλωτή; Η EuroShop παρέχει δημιουργικές και ρεαλιστικές απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα. Σε αυτό το τομέα, οι επισκέπτες μπορούν να εμπνευστούν και να βρουν απτές και βιώσιμες λύσεις.

Φωτισμό- lighting section

Όταν πρόκειται για εμπειρία και σκηνοθεσία, γοητεία και ατμόσφαιρα, όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο φωτισμό- lighting section. Οι ποικίλες τεχνικές εφαρμογές του, από τον έξυπνο φωτισμό έως το IoT,( Internet of Things) σε συνδυασμό με οικολογικές πτυχές όπως η βιωσιμότητα και η αποδοτικότητα – είναι το ζητούμενο του τομέα φωτισμού στη EuroShop 2023. Εδώ παρουσιάζεται η πλήρης γκάμα του σύγχρονου επαγγελματικού φωτισμού: από τον χώρο εισόδου έως την παρουσίαση των εμπορευμάτων και τη ζώνη του ταμείου. Οι τεχνολογίες LED, για παράδειγμα, παρέχουν εντελώς νέες δυνατότητες για τη συναισθηματική σκηνοθεσία των προϊόντων. Πάντα στο επίκεντρο: βιώσιμες ενεργειακές λύσεις και έξυπνη διαχείριση φωτισμού.

Μaterials and surfaces

Λειτουργικό και όμορφο – αυτά τα δύο χαρακτηριστικά δεν αποκλείουν καθόλου το ένα το άλλο. Αυτό αποδεικνύεται από τους εκθέτες που παρουσιάζονται στον τομέα materials and surfaces. Είτε πρόκειται για δάπεδα, τοίχους, οροφές ή έπιπλα – η κορυφαία ποιότητα είναι σημαντική για μακροχρόνια σταθερότητα και βέλτιστη λειτουργικότητα. Και όσον αφορά τη βιωσιμότητα, πολλά είναι εφικτά σήμερα με τη σωστή επιλογή υλικών. Σε χώρους λιανικής πώλησης και γραφείων, οι άριστες οπτικές καθώς και ακουστικές ιδιότητες των υλικών είναι επίσης απαραίτητες. Η σωστή επιλογή των επενδύσεων, των επιστρώσεων ή των φωτιστικών μπορεί να κάνει τη διαφορά στο κατά πόσο το κατάστημά σας επιτυγχάνει το αποτέλεσμα που θέλετε να δημιουργήσετε.

Retail technology

Η απρόσκοπτη εμπειρία στο κατάστημα, η ανάλυση, η τεχνητή νοημοσύνη, οι πληρωμές μέσω κινητών, το συνδεδεμένο λιανεμπόριο είναι μερικά μόνο από τα κυρίαρχα θέματα του τομέα retail technology. Μπορεί να διαβάζεται σαν ένας κατάλογος ψηφιακών buzzwords, αλλά αυτές είναι οι τρέχουσες και μελλοντικές προκλήσεις για τις σχέσεις με τους πελάτες. Η ψηφιοποιημένη και πολυκαναλική επικοινωνία καθώς και τα μεγάλα δεδομένα φέρνουν επανάσταση στις σχέσεις μεταξύ αγοραστή και πωλητή, πελάτη και μάρκας. Η συνέπεια; Οι αγορές γίνονται μια δια δραστική εμπειρία υψηλής τεχνολογίας. Αλλά και η κλασική τεχνολογία του λιανικού εμπορίου αναπτύσσεται ταχύτατα. Οι εκθέτες στο τομέα της τεχνολογίας, συμβάλλουν στη διαμόρφωση προοπτικών και μελλοντικών πεδίων του λιανικού εμπορίου μέσω της κινητήριας δύναμης της ευφυούς τεχνολογίας.

Retail marketing

Η εμπλοκή και το ταξίδι του πελάτη, η εμπειρία της μάρκας στο φυσικό αλλά και στο ηλεκτρονικό κατάστημα, η εξατομίκευση μέσω κινητών συσκευών, η τεχνητή νοημοσύνη, η ψηφιακή σήμανση. Όλα αυτά θα τα βρείτε στο τομέα του retail marketing, όπου το διεθνές εμπορικό κοινό μπορεί να περιμένει όλο το φάσμα της ολοένα και πιο ψηφιακής, ολοένα και πιο εντατικής αλληλεπίδρασης με τον πελάτη. Το κυριότερο είναι ότι οι λιανοπωλητές πρέπει να επιτύχουν να κερδίσουν την προσοχή του πελάτη. Στον τομέα αυτό παρουσιάζονται οι πιο ελκυστικές και συναρπαστικές εγκαταστάσεις που αφορούν στα σημεία αγοράς προϊόντων.

Expo & Event Marketing

Ο τομέας Expo & Event Marketing στη EuroShop είναι η κορυφαία τοποθεσία για ζωντανή επικοινωνία. Αυτή πρέπει να είναι εντατική, μοναδική και αυθεντική προκειμένου να εμπνέει. Αυτό περιλαμβάνει επίσης ολιστικά σχεδιασμένες εμπειρίες που αφορούν στο brand. Εμπορικές εκθέσεις και εκδηλώσεις που μεταβαίνουν στην εποχή της ψηφιοποίησης και της φεστιβαλικότητας. Το πνεύμα των νέων αρχών είναι σαφώς αισθητό και αντικατοπτρίζεται 1:1 στη EuroShop με ιδέες και παρουσιάσεις με προσανατολισμό προς το μέλλον, συμπεριλαμβανομένης της δικτύωσης μέσω cross-media.

Food Service Equipment

Ο τομέας Food Service Equipment παρουσιάζει λύσεις μαγειρέματος και ψησίματος, συστήματα διαχείρισης, τεχνολογία τροφίμων και λύσεις to-go. Η εστίαση είναι η κορυφαία τάση στο λιανικό εμπόριο. Η αγορά εκτός σπιτιού αναπτύσσεται με αλματώδη ρυθμό – και παντού. Στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, περισσότερο από κάθε δεύτερο δολάριο ξοδεύεται για φαγητό και ποτό εκτός σπιτιού. Με αυτόν τον τρόπο, ο πελάτης γίνεται φιλοξενούμενος και στο λιανικό εμπόριο – σε εμπορικά κέντρα, σούπερ-μάρκετ, βενζινάδικα. Όλα έχουν να κάνουν με νέες εμπειρίες αγορών και διαρκή αφοσίωση των πελατών. Οι συνταγές είναι ποικίλες και κυμαίνονται από ειδικές έννοιες ευκολίας και to-go μέχρι ελκυστικά θεματικά εστιατόρια και ολόκληρους κόσμους τροφίμων.

Refrigeration & Energy Management

Η κερδοφορία, η βιωσιμότητα και η αποτελεσματικότητα αποτελούν επίσης κορυφαίες προτεραιότητες στο λιανικό εμπόριο. Ιδιαίτερα εδώ αυξάνεται η πίεση στις τιμές και από τους ανταγωνιστές και επομένως οι επενδύσεις στις σωστές μελλοντικές τεχνολογίες είναι ακόμη πιο σημαντικές. Ο τομέας Refrigeration & Energy Management θα παρουσιάσει τον βέλτιστο εξοπλισμό για τα καταστήματα – από ψυγεία, συστήματα ψύξης και συστήματα για καλλιέργεια σε εσωτερικούς χώρους μέχρι κλιματισμό, ανάκτηση θερμότητας και διαχείριση κτιρίων, χωρίς να ξεχνάμε την αύξηση της ηλεκτρονικής κινητικότητας.

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ?

Η EuroShop είναι η μεγαλύτερη εμπορική έκθεση παγκοσμίως για τον κλάδο του λιανικού εμπορίου και τους συνεργάτες του. 123.800 τ.μ. καθαρού εκθεσιακού χώρου σε 16 αίθουσες είναι η πηγή πληροφόρησης και έμπνευσης για τους επαγγελματίες και τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων για κάθε πιθανή πτυχή του λιανεμπορίου.
Ψηφιακά, επίσης, η EuroShop έχει παγκόσμια εμβέλεια καθιστώντας την μία από τις πιο επιδραστικές εκθέσεις στον κόσμο.

ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ

Shopfitting, Store Design & Visual Merchandising

Εξοπλισμός Καταστήματος
Σχεδιασμός Καταστήματος
Οπτική προώθηση

Lighting

Φωτισμός

Materials & Surfaces

Υλικά και επιφάνειες

Retail Technology

Τεχνολογία λιανικού εμπορίου

Retail Marketing

Μάρκετινγκ Λιανινκής Πώλησης

Expo & Event Marketing

Έκθεση & Μάρκετιγνκ Εκδηλώσεων

ΣΑΣ ΑΦΟΡΑ

ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΕΜΕΙΣ

Γιατί η EuroShop είναι η κορυφαία εμπορική έκθεση στον κόσμο για επενδύσεις στο λιανικό εμπόριο. Πώς θα μπορούσαμε να την αγνοήσουμε;

Επειδή η EuroShop πρόκειται να αποτελέσει για άλλη μια φορά το διεθνές σημείο αναφοράς στο τομέα του λιανικού εμπορίου για τρέχοντα και μελλοντικά θέματα όπως η ψηφιοποίηση, η βιωσιμότητα, η κλιματική αλλαγή, η ενέργεια και πολλά άλλα!

Επειδή μας ενδιαφέρει να ανακαλύψουμε και να σας μεταφέρουμε τις νέες τάσεις στο χώρο του εξοπλισμού καταστημάτων λιανικής, τον σχεδιασμό καταστημάτων, το Visual Merchandising, το μάρκετινγκ POS, την τεχνολογία πληροφοριών και την τεχνολογία ασφαλείας.

Περίπου 2.300 εκθέτες από περισσότερες από 60 χώρες θα παρουσιάσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και εμείς θέλουμε να τα ανακαλύψουμε.

Γιατί θέλουμε να σας υποδεχτούμε και να σας ξεναγήσουμε στα περίπτερα των εταιρειών που έχουμε τη τιμή να αντιπροσωπεύουμε στην Ελλάδα.

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΕΣΕΙΣ

Γιατί θα ανακαλύψετε νέες ιδέες και καινοτόμες προτάσεις για το κατάστημά σας.

Γιατί θα έχετε πρόσβαση σε εποικοδομητικές συζητήσεις και σεμινάρια

Γιατί η EuroShop 2023 πρόκειται να ανανεώσει και να επαναπροσδιορίσει τον τομέα του λιανικού εμπορίου. Κάτι που σας αφορά!

Γιατί θα σας συγκινήσει σε επίπεδο συναισθηματικό, επαγγελματικό και εμπορικό ως μια πλατφόρμα καινοτομίας, ένα hot spot τάσεων, ένα φόρουμ επικοινωνίας και παρουσίασης ιδεών.

Γιατί η EuroShop 2023 θα σας ενημερώσει ως διεθνής κοινότητα, ως κορυφαίο δίκτυο επαγγελματιών και ως ένα εκρηκτικό μείγμα ανθρώπων και επιχειρήσεων.

Η EuroShop είναι έντονα προσανατολισμένη στο μέλλον και τόσο δυναμική όσο και ο ίδιος ο χώρος του retail. Από τις 26 Φεβρουαρίου έως τις 2 Μαρτίου, θα υπάρχει μόνο μία κίνηση στον κόσμο του λιανικού εμπορίου, και θα είναι στους εκθεσιακούς χώρους της Messe Düsseldorf, στη EuroShop 2023.

...και αν δεν μπορώ να έρθω?

Μην αγχώνεστε! Αν έχετε φροντίσει να εγγραφείτε στο newsletter μας, θα ξέρετε σίγουρα, ότι θα λάβετε αποκλειστικό περιεχόμενο και ενημέρωση για όλη την έκθεση ακόμη και αν δεν καταφέρετε να παρευρεθείτε. Ωστόσο, αν δεν είστε στη λίστα των συνεργατών μας και δε λάμβάνετε email μας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε εγγραφή στην παρακάτω φόρμα και όλο το υλικό θα σας σταλεί ηλεκτρονικά!

Διαβάστε περισσότερα άρθρα μας!

GDPR

  • Προτιμήσεων
  • Απαραίτητα
  • Στατικά
  • Εμπορικής Προώθησης
  • Αταξινόμητα

Προτιμήσεων

Τα cookies προτιμήσεων επιτρέπουν σε έναν δικτυακό τόπο να «θυμάται» τις επιλογές του χρήστη, όπως τη γλώσσα ή την περιοχή, που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρεται ο δικτυακός τόπος ή την εμφάνιση του δικτυακού τόπου. 

Απαραίτητα

Τα cookies αυτά είναι απαραίτητα για τη λειτουργικότητα του δικτυακού τόπου, επιτρέποντας βασικές λειτουργίες, όπως την πλοήγηση και την πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές της ιστοσελίδας. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά ο δικτυακός τόπος.

Στατικά

Τα Cookies στατιστικών βοηθούν τους ιδιοκτήτες του δικτυακού τόπου να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τον δικτυακό τόπο, συλλέγοντας πληροφορίες ανώνυμα.

Εμπορικής Προώθησης

Τα Cookies Εμπορικής Προώθησης συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες περιήγησης του χρήστη, προκειμένου οι διαφημίσεις να είναι πιο σχετικές με τα ενδιαφέροντα του χρήστη.

Αταξινόμητα

Τα Cookies αυτά βρίσκονται σε στάδιο ταξινόμησης, σε συνεργασία με τους παρόχους τους.