Η Max & Co. πρόσφατα παρουσίασε τη νέα της καμπάνια η οποία περιλαμβάνει τις κούκλες βιτρίνας από την σειρά Tribe Mannequins της Bonaveri, σε διάφορους τόνους χρώματος δέρματος. Το κεντρικό κατάστημα της εταιρείας στο Μιλάνο επίλεξε τις κούκλες σε μια προσπάθεια να αναδείξει την πολυπολιτισμικότητα και την ποικιλομορφία της σύγχρονης κοινωνίας.
Οι βιτρίνες που σχεδιάστηκαν από την Emma Davidge είναι μια πρωτότυπη δημιουργία της Max & Co., της οποίας η μητρική εταιρία, Max Mara, συνεχίζει να προωθεί ένα πνεύμα ακτιβισμού στον χώρο της μόδας. Μέσα από διάφορες εκδηλώσεις μόδας και από μηνύματα στο χώρο των καταστημάτων της, η εταιρία στοχεύει στο να κάνει το διαφορετικό, κανονικό και προσιτό σε όλο τον κόσμο που ενδιαφέρεται για τη μόδα.
“MAX IT UP” – η καμπάνια που μας καλεί να αγκαλιάσουμε διαφορετικά πρότυπα – συμπεριλαμβάνει κούκλες από την νέα σειρά της Bonaveri, Tribe Female Collection. Το group των μανεκέν με τα διαφορετικά ύψη, σχεδιάστηκε έτσι ώστε να αναδειχθεί η πολυμορφικότητα και σε συνδυασμό με τις ιδιαίτερες στυλιστικά πόζες, επιτυγχάνεται ένα νέο σημείο αναφοράς για τα μηνύματα που μπορεί να επικοινωνήσει κάποιος μέσα από την οπτική ανάδειξη προϊόντων. (visual merchandising)
Η συλλογή Tribe Female Mannequin, μαζί με το έτερον ήμισυ της σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την Emma Davidge, η οποία ηγείται της εταιρείας Chameleon Visual, ενός δημιουργικού πρακτορείου με έδρα το Λονδίνο.
Η Bonaveri και η Emma Davidge έχουν μια παραγωγική συνεργασία εδώ και χρόνια, καθώς συνεργάστηκαν σε παλαιότερα project – με το πιο πρόσφατο να λαμβάνει χώρα στην Φλωρεντία στην ιδιαιτέρως επιτυχημένη συνεργασία με τον οίκο Pucci στο Palazzo Pucci.
Η πρόθεση πίσω από την συλλογή Tribe υπήρξε ανέκαθεν να αναδειχθεί η σύγχρονη κουλτούρα των νέων και οι αρχές τους. Έτσι και εδώ, η συλλογή αναδεικνύει την ικανότητα της να επικοινωνεί το πολιτισμικό και κοινωνικό μήνυμα της Max & Co.
H συλλογή Tribe έχει εμφανιστεί σε βιτρίνες καταστημάτων, εκθέσεις μόδας και show μεγάλων δημιουργών ενώ έχει χρησιμοποιηθεί και από διαδικτυακά καταστήματα. Η ικανότητα της να ενσωματώνει και να αφηγείται διαφορετικές δημιουργικές προσεγγίσεις, ελκύει τους δημιουργούς και σχεδιαστές μόδας. Την ίδια στιγμή, με την χρήση περουκών, makeup και άλλων στυλιστικών παρεμβάσεων, η συλλογή μπορεί να εκπροσωπήσει μια πληθώρα κοινωνικών, στυλιστικών και ηλικιακών ομάδων.
Για την Max & Co., η Tribe υπήρξε το κατάλληλο εργαλείο για να περάσει με πρωτοποριακό τρόπο, το στίγμα της αλλαγής στην εκπροσώπηση της μόδας.
Max & Co. Milan: Βιτρίνες σχεδιασμένες από Chameleon Visual
Φωτογραφίες από τον Mel Vincent
Mannequins: Tribe Female Mannequins by Bonaveri
Κείμενα : Ian Thompson