Βασική επιδίωξη του σχεδιασμού ήταν η δημιουργία ενός ενιαίου χώρου παρουσίασης των προϊόντων όπου αυτά θα αναδεικνύονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Οι ανάγκες του έργου περιλάμβαναν επίσης τη χωροθέτηση του Meeting Point καθώς και τεσσάρων θέσεων εργασίας. Σημαντικό στοιχείο του σχεδιασμού υπήρξε η διατήρηση της φωτεινότητας στο σύνολο του χώρου.
Κεντρικό στοιχείο του showroom είναι το κυκλικό meeting point, που εξωτερικά λειτουργεί ως σημείο έκθεσης προϊόντων ενώ εσωτερικά δημιουργεί μια «αγκαλιά» που αποτελεί το χώρο συναντήσεων. Η κατασκευή του meeting point είναι από λευκή διάτρητη λαμαρίνα που επιτρέπει την οπτική επαφή με τον υπόλοιπο εκθεσιακό χώρο αλλά και την ιδιωτικότητα των συζητήσεων μέσα σε αυτό.