Follow Us On

Ιδέες για τη διακόσμηση της Χριστουγεννιάτικης σας Βιτρίνας • 2021 🎄

Δημιουργικές ιδέες για το σχεδιασμό μιας εντυπωσιακής Χριστουγεννιάτικης βιτρίνας !

Η σημαντικότητα της αφήγησης μιας Χριστουγεννιάτικης ιστορίας, της δικής σας ιστορίας!

Η διακόσμηση της βιτρίνας ενός καταστήματος ειδικά την περίοδο των Χριστουγέννων, αποτελεί την καρδιά αυτού που κάνει το λιανικό εμπόριο σπουδαίο και ειδικά στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε, αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την προσέλκυση ακόμη και των πιο επιφυλακτικών καταναλωτών. 

Οι Χριστουγεννιάτικες γιορτές πρέπει να αποτελούν πηγή έμπνευσης για τους καταστηματάρχες προκειμένου να δημιουργήσουν μαγικές συνθέσεις για τους πελάτες τους. Μικροί και μεγάλοι αυτήν την περίοδο αναμένουν την επιστροφή των χρωματιστών φώτων για να αισθανθούν αισιοδοξία και να συνεχίσουν να ελπίζουν!

Ο στόχος μιας ιδιαίτερης διακόσμησης οφείλει να ξεπερνά κατά πολύ την απλή επίδειξη ενός νέου προϊόντος και πρέπει να διεγείρει την περιέργεια ενός αγοραστή να ανακαλύψει τι καινούργιο υπάρχει. 

Η δημιουργία Χριστουγεννιάτικου σκηνικού δημιουργεί τις προϋποθέσεις για μία μοναδική shopping εμπειρία, αλλάζοντας την ενέργεια ολόκληρου του καταστήματος και ενθαρρύνοντας με αυτό το τρόπο τις παρορμητικές αγορές. 

Τα Χριστούγεννα προσφέρουν την ευκαιρία στα καταστήματα λιανικής να δηλώσουν ότι το θαύμα και η μαγεία βρίσκονται πίσω από τις πόρτες τους. 

 

Η Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση πρέπει να είναι έντονη, πλούσια, θεατρική και με φώτα, πολλά φώτα! Όσο περισσότερα φώτα τόσο περισσότερη είναι η ενέργεια και ο ενθουσιασμός που προκαλείται στους περαστικούς και υποψήφιους πελάτες.

Χρησιμοποιήστε περισσότερα φώτα από όσα νομίζετε ότι πρέπει!

Οι όμορφες βιτρίνες αλλά και οι διακοσμημένοι εσωτερικοί χώροι μας μαγεύουν και μας καλούν να μπούμε μέσα και να βιώσουμε την αίσθηση της εποχής και όχι να μείνουμε απλοί περιπατητές διασχίζοντας την πόλη. 

Τι χρειάζεται λοιπόν για να προετοιμάσετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το κατάστημά σας ώστε να εντυπωσιάσετε έναν απλό περαστικό και τελικά να τον κερδίσετε σαν πελάτη?

 

1. Αξιοποιήστε τις δημιουργικές σας ιδέες με ελάχιστο κόστος!

Η διακόσμηση βιτρίνας δεν συνδέεται απαραίτητα με την προσαρμογή μας σε κάθε νέα τάση που μας προσφέρει η χρήση των τεχνολογικών μέσων, αλλά κυρίως έχει να κάνει με την ευφάνταστη δημιουργία ενός δελεαστικού περιβάλλοντος αγορών. 

Μοναδικές βιτρίνες μπορούν να δημιουργηθούν απλά και μόνο προσαρμόζοντας τα στοιχεία και τα αντικείμενα που ήδη διαθέτετε στο κατάστημά σας (κούκλες βιτρίνας, σταντ καταστημάτων κτλ). Τα παρακάτω στοιχεία αποτελούν χαρακτηριστικές αναφορές για το σχεδιασμό μιας καλά δομημένης και εύστοχης εμπορικά, Χριστουγεννιάτικης βιτρίνας.

Μεταμορφώστε τις κούκλες βιτρίνας ή τα μπούστα βιτρίνας που ήδη έχετε.

Αδιαμφισβήτητα, οι κούκλες βιτρίνας παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο σε μία εμπορική βιτρίνα. Αξιοποιώντας τα μανεκέν που ήδη διαθέτετε στο κατάστημά σας, μπορείτε να δημιουργήσετε εκθαμβωτικά νέα “outfit” από φυσικά και όχι μόνο, υλικά.  Μια ασφαλή, αισθητικά, επιλογή για το σκηνικό σας, αποτελεί η χρήση φυσικών στοιχείων όπως φύλλα, φλούδες δέντρων, κλαδιά και οποιοδήποτε άλλο στοιχείο σας τράβηξε την προσοχή σε κάποια προσωπική σας περιήγηση!

Ανακαλύψτε το ταλέντο που κρύβετε μέσα σας.

Η χειροτεχνία είναι μία καλή ιδέα για να φτιάξετε μία δική σας κατασκευή και να εκμεταλλευτείτε υλικά που ήδη διαθέτετε όπως κάποιες δικές σας χάρτινες σακούλες ή κουτιά αποθήκευσης. Δημιουργήστε το δικό σας, μοναδικό  Χριστουγεννιάτικο δέντρο επιστρατεύοντας τη φαντασία σας και τη δημιουργικότητά σας. Ο έγκαιρος προγραμματισμός θα σας βοηθήσει στη σωστή διαχείριση του χρόνου αλλά και του κόστους.

Μετατρέψτε τη βιτρίνα σας σε εικαστικό πίνακα

 Ανεξάρτητα από το σκηνικό που θα δημιουργήσετε στη βιτρίνα σας, για να το αναδείξετε, θα πρέπει οπωσδήποτε να την πλαισιώσετε με μία εντυπωσιακή μπορντούρα. Αν δεν επιθυμείτε να τυπώσετε κάποιο αυτοκόλλητο πλαίσιο, μπορείτε να κρεμάσετε Χριστουγεννιάτικα στολίδια «καδράροντας» έτσι τη βιτρίνα σας. Παγιέτες, χριστουγεννιάτικα φωτάκια, πρασινάδα, γιρλάντες, υφάσματα σε γιορτινά χρώματα (π.χ. καρό μοτίβο) ή ακόμα και χάντρες!

Δημιουργήστε χιονισμένα τοπία

Το χιόνι αποτελεί μία εξαιρετική επιλογή για τη διακόσμηση της Χριστουγεννιάτικης βιτρίνας με το πλεονέκτημα της μεγαλύτερης χρονικής διάρκειας αφού μπορείτε να το διατηρήσετε και μετά τις γιορτές με μικρές τροποποιήσεις. Η ιδέα είναι να χρησιμοποιήσετε αυτό το περίεργο, αστραφτερό ψεύτικο χιόνι, ρίχνοντας το μέσα στη βιτρίνα σας ή σημειακά σε κάποιο συγκεκριμένο στοιχείο. Αναπόφευκτα βέβαια θα τελειώσετε το έργο σας και θα υπάρχουν ίχνη χιονιού στα ρούχα σας αλλά και όπου κινηθείτε! Σε άλλη περίπτωση, μπορείτε να δημιουργήσετε τις δικές σας νιφάδες χιονιού με ύφασμα ή με χαρτί glitter ή εναλλακτικά να χρησιμοποιήσετε κάποια τυπωμένα αυτοκόλλητα με νιφάδες!

2. Στοιχεία που δεν πρέπει να παραλείψετε 

Φωτισμός Βιτρίνας

Φωτίζοντας σωστά τη σύνθεση σας, προσθέτετε χρώμα, προσθέτετε ενέργεια, προσθέτετε μαγεία. Πλαισιώνοντας τις βιτρίνες σας με στοχευμένο φωτισμό επιτυγχάνετε να προσελκύσετε το ενδιαφέρον του περαστικού κόσμου και το κατάστημά σας να ξεχωρίσει με την πρώτη ματιά.

Τα χρώματα των Χριστουγέννων

Το κόκκινο, το πράσινο και το χρυσό είναι τρία χρώματα που κυριαρχούν στη χριστουγεννιάτικη διακόσμηση. Χρησιμοποιήστε το κόκκινο χρώμα για να δώσετε ένταση και ζεστασιά στη βιτρίνα σας. Το πράσινο χρώμα στους τοίχους μπορεί να διακοσμηθεί πιο εύκολα τα Χριστούγεννα με χρυσά διακοσμητικά, φωτάκια, στεφάνια και χριστουγεννιάτικα λουλούδια. Προσθέσετε κόκκινα στολίδια για ακόμα πιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Το χρυσό είναι ένα από τα αγαπημένα χρώματα του φενγκ σούι γιατί φέρνει οικονομική ευημερία. Συνήθως στη διακόσμηση επιλέγεται ως πρόσθετο χρώμα και όχι ως βασική απόχρωση. Επενδύστε τη πλάτη της βιτρίνας σας με μία χρυσή ταπετσαρία για να δώσετε περισσότερη λάμψη και πολυτέλεια. Τα εποχιακά χρώματα έχουν προσωρινό χαρακτήρα και ως εκ τούτου περιορισμένη χρονική διάρκεια.

Σήμανση

Αρκετοί έμποροι είτε αποφεύγουν είτε ξεχνούν τη χρησιμότητα και τα οφέλη της τοποθέτησης μίας καλά σχεδιασμένης εποχικής σήμανσης στις βιτρίνες των καταστημάτων τους. Εκφραστείτε με συναίσθημα για να μεταφέρετε το πνεύμα των Χριστουγέννων στους περαστικούς υποψήφιους πελάτες σας και προσκαλέστε τους να απολαύσουν τη φιλοξενία σας. Η επιλογή της γραμματοσειράς και ο σχεδιασμός πρέπει να διατηρούν το ύφος της εμπορικής ταυτότητας του καταστήματος σας. 

Το ίδιο ισχύει και για τον εσωτερικό χώρο του καταστήματός σας. Ενισχύοντας ένα κεντρικό σημείο εντός του καταστήματος με ένα στοιχείο, σχετικό με τη βιτρίνα σας, προβάλλετε περισσότερο τα προϊόντα σας. Χαρίστε στους πελάτες σας στιγμές έκπληξης και χαράς! Φυσικά καλό θα ήταν να έχετε κατά νου ότι το προϊόν σας πρέπει να παραμείνει «ο ήρωας» ώστε ο συνολικός σχεδιασμός σας να συνάδει με μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ.

3. Για τους προχωρημένους

Επενδύστε σε ψηφιακές οθόνες

Η τοποθέτηση μιας ψηφιακής οθόνης σχετίζεται και με την απλή στρατηγική πρόθεση σύγκρισης με άλλες δημιουργικές χριστουγεννιάτικες βιτρίνες. Ολοκληρώστε στολίζοντας με χριστουγεννιάτικες γιρλάντες και φώτα, δημιουργώντας έτσι την εορταστική εμφάνιση που θα σας επιτρέψει να προβάλλετε διαφημίσεις για να προσελκύσετε τους περαστικούς αγοραστές. Δεν είναι μόνο οπτικά ελκυστικές, αλλά είναι εύκολο να επαναχρησιμοποιηθούν για οποιαδήποτε περίσταση. Επιπλέον, η εισροή καταναλωτών κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου μπορεί να είναι συντριπτική, ακόμη και με το καλύτερο σύστημα POS στο κατάστημά σας. Οι ψηφιακές οθόνες με τη δια δραστικότητά τους στους εσωτερικούς χώρους των καταστημάτων συμβάλλουν στη μείωση της κόπωσης από τις αγορές αλλά και του άγχους που προκαλεί η αναμονή σε μεγάλες ουρές στο ταμείο.

Δημιουργήστε χαρακτήρες και παραστάσεις

Ένα παράδειγμα από το Λονδίνο! Οι χριστουγεννιάτικες βιτρίνες της Selby Rocks βρίσκονται στη Regent Street του Λονδίνου. Η κίνηση των πεζών γίνεται σε αργούς ρυθμούς καθώς οι ντόπιοι περαστικοί αλλά και οι τουρίστες θαυμάζουν τις βιτρίνες και απολαμβάνουν την «παράσταση»

Σε κοντινή απόσταση, η Tiffany & Co. δημιουργεί γιορτινά ρομπότ στο διάσημο τυρκουάζ μπλε χρώμα της, δημιουργώντας το δικό της μίνι σόου. Δεν χρειάζεται να είστε τόσο περίτεχνοι, χρειάζεστε μόνο μια βιτρίνα και έναν χαρακτήρα, τον δικό σας χαρακτήρα, για να φτιάξετε ένα εορταστικό σκηνικό που θα προσελκύσει τους αγοραστές στο κατάστημά σας.

4. Τι πρέπει να αποφύγετε

  • Την ακαταστασία!

 Μία ακατάστατη και χαοτική εικόνα μπορεί πολύ εύκολα να απορρίψει όλη τη μαγεία που έχει ένα στήσιμο μίας μελετημένης βιτρίνας. Φροντίστε το σκηνικό σας να παραμένει τακτοποιημένο, καθαρό και χωρίς περιττά στοιχεία. 

  • Εικόνες αντί αντικείμενα !

Μια απλή εικόνα ενός κατάλληλου εορταστικού στολιδιού αντί για το ίδιο το στολίδι. Προσπαθήστε να έχετε όσο το δυνατόν τρισδιάστατα στοιχεία στο σκηνικό σας που μπορεί να φανούν πιο εντυπωσιακά!

  • Τη φθορά !

 Παλιές διακοσμήσεις που είναι σκισμένες και φθαρμένες. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τις κούκλες και τα μπούστα βιτρίνας που χρησιμοποιείτε γενικότερα.

Παρότι χρειάζεται αρκετό χρόνο και θετική διάθεση για να δημιουργήσετε «τη μαγεία» των Χριστουγέννων, θα απολαύσετε τη χαρά της δημιουργίας και της υλοποίησης!

5. Βιτρίνες που ξεχωρίζουν

Δεν είναι τυχαίο που τα καλύτερα Brands ενισχύουν με κάθε τρόπο, τα καταστήματά τους, κατά τη περίοδο των Χριστουγέννων αφού έτσι αφυπνίζουν τους κουρασμένους αγοραστές και τους κατευθύνουν στη κατανάλωση αγαθών με όμορφο και διασκεδαστικό τρόπο προσφέροντας τους ικανοποίηση και θετική διάθεση. Η διαδικασία σχεδιασμού και υλοποίησης της Χριστουγεννιάτικης βιτρίνας αποτελεί ένα από τα βασικότερα project για τα εμπορικά καταστήματα και σαν κόστος εντάσσεται στις δαπάνες που αφορούν στο μάρκετινγκ. Η γνωστή σειρά καταστημάτων ANTHROPOLOGY αποτελεί φωτεινό παράδειγμα εταιρείας η οποία επενδύει στον σχεδιασμό της βιτρίνας των καταστημάτων της.

Εμείς βρήκαμε ένα χαρακτηριστικό video μέσα από το οποίο καταγράφεται η διαδικασία για την υλοποίηση μιας Χριστουγεννιάτικης βιτρίνας και το μοιραζόμαστε μαζί σας.

Related Posts

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τα Μπούστα Καταστημάτων!

Στην imexporta, προσφέρουμε μια ευρεία γκάμα από γυναικεία, ανδρικά αλλά και παιδικά μπούστα προβολής, σχεδιασμένα να καλύπτουν κάθε ανάγκη. Είμαστε εδώ για να ικανοποιήσουμε ακόμα...

Προτάσεις για Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση καταστημάτων

Ο εσωτερικός σχεδιασμός των καταστημάτων retail έχει γίνει ουσιαστικό εργαλείο για την αύξηση των πωλήσεων και την αναγνωσιμότητα του brand. Σε μια εποχή όπου τα...

GDPR

  • Προτιμήσεων
  • Απαραίτητα
  • Στατικά
  • Εμπορικής Προώθησης
  • Αταξινόμητα

Προτιμήσεων

Τα cookies προτιμήσεων επιτρέπουν σε έναν δικτυακό τόπο να «θυμάται» τις επιλογές του χρήστη, όπως τη γλώσσα ή την περιοχή, που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρεται ο δικτυακός τόπος ή την εμφάνιση του δικτυακού τόπου. 

Απαραίτητα

Τα cookies αυτά είναι απαραίτητα για τη λειτουργικότητα του δικτυακού τόπου, επιτρέποντας βασικές λειτουργίες, όπως την πλοήγηση και την πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές της ιστοσελίδας. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά ο δικτυακός τόπος.

Στατικά

Τα Cookies στατιστικών βοηθούν τους ιδιοκτήτες του δικτυακού τόπου να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τον δικτυακό τόπο, συλλέγοντας πληροφορίες ανώνυμα.

Εμπορικής Προώθησης

Τα Cookies Εμπορικής Προώθησης συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες περιήγησης του χρήστη, προκειμένου οι διαφημίσεις να είναι πιο σχετικές με τα ενδιαφέροντα του χρήστη.

Αταξινόμητα

Τα Cookies αυτά βρίσκονται σε στάδιο ταξινόμησης, σε συνεργασία με τους παρόχους τους.