Oι περισσότεροι ιδιοκτήτες καταστημάτων λιανικής γνωρίζουν πολύ καλά τη σημασία που έχει η βιτρίνα του καταστήματός τους και το ρόλο που διαδραματίζει σαν βασικό εργαλείο επικοινωνίας με τους υποψήφιους πελάτες τους.
Ωστόσο υπάρχουν αρκετοί ακόμη που δυσκολεύονται να οργανώσουν σωστά αλλά και να αξιοποιήσουν τα πολύτιμα τετραγωνικά μέτρα που καταλαμβάνει η βιτρίνα στο κατάστημά τους.
Αυτό το Φθινόπωρο, ίσως περισσότερο από ποτέ, εξαντλήστε τη δημιουργικότητά σας και αξιοποιήστε τις βιτρίνες σας ώστε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
Εμείς συγκεντρώσαμε βασικά tips που πιστεύουμε ότι θα σας βοηθήσουν να εμπνεύσετε τους πελάτες σας.
Οι εκπτώσεις τελείωσαν και ήρθε η ώρα να καλωσορίσουμε το φθινόπωρο με νέες βιτρίνες!
Το βασικό concept της εποχής του Φθινοπώρου είναι αυτό καθαυτό το Φθινόπωρο, είναι η μαγεία της φύσης με τα ζεστά και γήινα χρώματά της, το κίτρινο, το πορτοκαλί, την ώχρα, το κόκκινο, το βυσσινί.
Το Φθινόπωρο είναι η εποχή που αυτομάτως παραπέμπει στους πολύτιμους καρπούς της φύσης όπως είναι τα μήλα, τα ρόδια, τα καρύδια, τα κουκουνάρια, οι κολοκύθες κ.ά.
Εμπνευστείτε από τη ομορφιά της εποχής και δημιουργήστε βιτρίνες που θα προκαλέσουν τον ενθουσιασμό των πελατών σας.
Υ.Γ Προσοχή στην υπερβολική αναπαραγωγή του θέματος η οποία μπορεί να οδηγήσει σε ψεύτικη και ευτελή εικόνα της βιτρίνας, σε αυτό, δηλαδή, που ονομάζουμε «κιτς».
Τα φύλλα αποτελούν το πιο προφανές ντεκόρ για τη φθινοπωρινή σας βιτρίνα αλλά και αυτό που μπορείτε εύκολα να το βρείτε παντού, ακόμη και στη βεράντα του σπιτιού σας. Μπορείτε όμως να τεστάρετε και τις χειροτεχνικές σας δυνατότητες φτιάχνοντας μόνοι σας το ντεκόρ της βιτρίνας σας με απλά υλικά όπως το χαρτί.
Δείτε κάποια από τα άρθρα μας για βιτρίνες παρακάτω:
Η δραματική αλλαγή των χρωμάτων στη φύση με την έλευση του Φθινοπώρου προσελκύει το ανθρώπινο ενδιαφέρον ούτως ή άλλως. Γιατί να μην μεταφέρουμε ένα τέτοιο σκηνικό και στις βιτρίνες μας; Σίγουρα δεν θα περάσει απαρατήρητο. Τα δέντρα είναι πρωταγωνιστές σε ένα τέτοιο σκηνικό, είτε σαν κορμοί, είτε σαν κλαδιά, είτε και σε φυσικό μέγεθος για όσους είναι πιο τολμηροί.
Τα φθινοπωρινά χρώματα προκαλούν συναισθήματα ενθουσιασμού και είναι ιδανικά για να τραβήξετε τη προσοχή. Ωστόσο θα πρέπει να είστε προσεκτικοί στη χρήση τους καθώς οι ισορροπίες είναι λεπτές και πολύ εύκολα μπορούμε να χάσουμε τον στόχο μας που είναι η προβολή του προϊόντος το οποίο θέλουμε να πουλήσουμε.
Ο κανόνας των τριών επιπέδων είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να δώσουμε βάθος σε βιτρίνες που έχουν περιορισμένο εμβαδόν. Το πρώτο επίπεδο αφορά συνήθως σε κάποιο βινύλιο που τοποθετείται στη τζαμαρία της βιτρίνας και το οποίο μπορεί να είναι συνέχεια του θέματος στον βασικό χώρο της βιτρίνας. Το δεύτερο επίπεδο είναι το κυρίως θέμα της βιτρίνας εκεί δηλαδή που τοποθετούνται τα προϊόντα προς πώληση. Το τρίτο και τελευταίο επίπεδο είναι το background της βιτρίνας.
Για όσα καταστήματα διαθέτουν κλειστές βιτρίνες, θα μπορούσε να είναι ένα προσεκτικά επιλεγμένο χρώμα. Εάν επιλέξετε κάποιο σκούρο χρώμα, βεβαιωθείτε ότι ο φωτισμός σας είναι επαρκής και φωτίζει σωστά τα προϊόντα σας.
Μη περιορίζεστε σε κοινότυπες ιδέες αλλά αξιοποιείστε τα κοινότυπα υλικά του φθινοπώρου και φανείτε δημιουργικοί κάνοντας κομψές και μοντέρνες βιτρίνες. Συνήθως μία δημιουργική ιδέα μπορεί να είναι πολύ απλή και λιτή.
Επισκεφθείτε τη σελίδα μας στο Pinterest και αντλήστε ιδέες.