Μπορεί η πανδημία να σηματοδότησε αρνητικά τη χρονιά που μας πέρασε, έφερε όμως στο προσκήνιο την ανάγκη για διαρθρωτικές αλλαγές.
Για το λιανικό εμπόριο ένας νέος κόσμος αναδύεται και ο έγκαιρος συντονισμός είναι απαραίτητος.
Ας δούμε λοιπόν τα αισιόδοξα μηνύματα και ας εμπνευστούμε από αυτά.
Εμείς στην IMEXPORTA ξεχωρίσαμε τις παραγωγές που μας εντυπωσίασαν, μας διασκέδασαν αλλά και μας προβλημάτισαν δημιουργικά για τη χρονιά που πέρασε και τις μοιραζόμαστε μαζί σας!
Ο σχεδιασμός της Boutique του οίκου DOLCE & GABBANA
στη rue du Faubourg Saint – Honore, εμπνέεται από το στυλ
του ιταλικού μπαρόκ και της γαλλικής ιστορίας και αποτελεί
μέγιστη σύγχρονη αρχιτεκτονική δημιουργία που σαγηνεύει
τον επισκέπτη και του προσφέρει μοναδική εμπειρία!
Εμπνευσμένος από τη γοητεία και τον μυστικισμό της Καραϊβικής, ο οίκος DIOR ήρθε σε αυτή τη γοητευτική γωνιά του κόσμου με ένα pop up store, για να παρουσιάσει μια νέα capsule συλλογή τη “J’ Adior Tulum “ η οποία συνδυάζει στοιχεία του φυσικού αλλά και πολυπολιτισμικού αυτού προορισμού.
Οι αρχιτέκτονες του έργου δημιούργησαν μέσα στο πολυτελές ξενοδοχείο Azulik, μία πραγματική ζούγκλα από πράσινο, υφαντούς καλαμωτούς τοίχους και στοιχεία που αποπνέουν τη κουλτούρα της ιδιαίτερης αυτής χώρας.
Η έκθεση του οίκου GUCCI
“ No Space, Just A Place “ προτάσσει ένα νέο ορισμό για το τι μπορεί να σημαίνει ένας « άλλος χώρος». Ένας χώρος στον οποίο αναπτύσσεται ένα διαφορετικό, επιθυμητό μέλλον, όπου οι άνθρωποι συνδέονται ο ένας με τον άλλο και όλοι μαζί με το περιβάλλον.
Η έκθεση στεγάζεται στο μουσείο Daelim στη Σεούλ και μας δείχνει ότι ο κόσμος της τέχνης θα συνεχίσει να ανταποκρίνεται με καινοτόμες ιδέες ακόμη και σε περιόδους κρίσης και πανδημίας.
Ο οίκος BURBERY εγκαινίασε τον περασμένο Ιούλιο ένα νέο μοναδικό κατάστημα 600 τετραγωνικών μέτρων στη πόλη SHENZHEN στη Κίνα το οποίο υπόσχεται να προσφέρει στον επισκέπτη του μια συναρπαστική εμπειρία ενώνοντας με καινοτόμο τρόπο δύο κόσμους διαφορετικούς, τον φυσικό και τον ψηφιακό.
Το κατάστημα αποτελείται από 10 μοναδικά σχεδιασμένα δωμάτια / χώρους εκ των οποίων το πρώτο καλωσορίζει τον επισκέπτη με μία τεράστια δια δραστική βιτρίνα η οποία εναλλάσσεται μέσα στις εποχές και παρουσιάζει την τελευταία συλλογή του οίκου.
Σε συνεργασία με τη κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας Tencent, ο οίκος BURBERRY δημιούργησε το The WeChat Mini Program, μία εφαρμογή η οποία προσφέρει στους πελάτες- επισκέπτες αποκλειστικό περιεχόμενο και εξατομικευμένες δυνατότητες όπως περιηγήσεις στο κατάστημα και πληροφορίες για τα προϊόντα.
Τη χρονιά που πέρασε, ο κορυφαίος παραγωγός show και event Alexandre de Bedak, έδωσε μία σημαντική υπόσχεση. Δεσμεύτηκε να κάνει παραγωγές με αποκλειστικό γνώμονα τη βιωσιμότητα και τη προστασία του περιβάλλοντος.
Με πάνω από 100 παραγωγές ετησίως, μία τέτοια δέσμευση δεν μπορεί παρά να αποτελεί τη πιο σημαντική ανακοίνωση στο χώρο της μόδας δεδομένου ότι επιβάλει με αυτό το τρόπο στους πελάτες του τη χρήση ανακυκλώσιμων υλικών. Ύστερα από αυτή τη δήλωση, η παραγωγή που επιμελήθηκε για το show AW/20 του KENZO ίσως ήταν μία έκπληξη. Στη πραγματικότητα όμως η χρήση του πλαστικού αποτέλεσε ένα σύμβολο διαρκούς δέσμευσης του Betak για τον πλανήτη.
Οι τεράστιοι φουσκωτοί σωλήνες, εγκατεστημένοι σε εξωτερικούς χώρους στο Institut National des Jeunes Sourds de Paris, για τη πρώτη KENZO συλλογή του Felipe Oliveira Baptista , θα επαναχρησιμοποιηθούν, για αόριστο χρόνο, σε εκδηλώσεις, παραστάσεις και άλλα πολιτιστικά δρώμενα.