Follow Us On

Spring is in the air – Our freshest ideas!

Η άνοιξη σηματοδοτεί πάντα μία εποχή ανανέωσης και αναγέννησης για όλους. Η φύση ανθίζει και μας προσκαλεί να την απολαύσουμε. Οι μέρες μεγαλώνουν, η θερμοκρασία αλλάζει και με την παραλαβή των νέων συλλογών στα καταστήματα, είναι η καλύτερη εποχή για να εμπνευστούμε και να δημιουργήσουμε θεματικές βιτρίνες για να προσελκύσουμε τα βλέμματα των περαστικών και να προβάλλουμε σωστά τα νέα μας προϊόντα.

Για μία πετυχημένη, αισθητικά αλλά και εμπορικά, βιτρίνα δεν χρειάζεται υψηλό budget αλλά μία καλή ιδέα! Εξάλλου όλα από εκεί ξεκινούν!

! Ο γνωστός window setter και Visual merchandiser Νίκος Ράκκας μοιράζεται μαζί μας, απόψεις και ιδέες για την ανοιξιάτικη βιτρίνα σας!

Go green!

H φύση ξυπνάει την άνοιξη και μας προσκαλεί να την απολαύσουμε με την υπέροχη αίσθηση ενός περιπάτου σε ένα δάσος ή σε ένα πάρκο.

Οπότε τι καλύτερο από το να υποδεχτούμε τον πελάτη μας με μία βιτρίνα εμπνευσμένη από μία τέτοια εικόνα, συνδυάζοντας την αισθητική με ένα Eco-friendly μήνυμα, τόσο σημαντικό στην εποχή μας.

Με moto την βιωσιμότητα, χρησιμοποιούμε στις βιτρίνες μας ανακυκλώσιμα, φυσικά υλικά ή υλικά χαμηλής επίδρασης προς το περιβάλλον.

Μπορούμε να δώσουμε την αίσθηση της φύσης, με διάφορους τρόπους.

Η καλύτερη εκδοχή φυσικά, είναι τα αληθινά φυτά.
Η παρουσία φυτών στη βιτρίνα ηρεμεί, ελκύει και “ζωντανεύει’
την βιτρίνα μας δίνοντας μία πιο ρεαλιστική εικόνα στα προϊόντα
και σε ολόκληρη τη σύνθεση.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η προσεκτική επιλογή
των φυτών σχετικά με την ανθεκτικότητα τους στον χώρο
καθώς και ο σωστός φωτισμός τους.

Απαιτείται φυσικά και η ανάλογη μέριμνα για τη διατήρηση
των φυτών αλλά κι αυτό είναι μία καλή αφορμή να το δούμε ως ένα νέο hobby!

Color palette!

 

Η Άνοιξη είναι η πιο κατάλληλη εποχή για να βάλουμε χρώματα στην βιτρίνα μας και να εκμεταλλευτούμε δημιουργικά την επίδρασή τους.

Κάθε χρόνο οι τάσεις αλλάζουν και η καλύτερη ενημέρωση είναι η προτεινόμενη χρωματική παλέτα της Pantone.
Είτε επιλέξουμε παστέλ είτε έντονα και ζωηρά χρώματα το αποτέλεσμα θα είναι άρτιο αισθητικά.
Προσοχή όμως στην χρωματική επιλογή των προϊόντων σε συνδυασμό με το background της βιτρίνας!
Είναι σημαντικό να έχουμε ένα συνολικά αρμονικό αποτέλεσμα.
Επίσης εξίσου σημαντική είναι και η χρήση των props.
Σε μία minimal χρωματική βιτρίνα τα προϊόντα αναδεικνύονται όταν υποστηρίζονται από τα αντίστοιχα props.

 

Flower power!

 

Η Άνοιξη είναι η πιο κατάλληλη εποχή για να βάλουμε χρώματα στην βιτρίνα μας και να εκμεταλλευτούμε δημιουργικά την επίδρασή τους.

Κάθε χρόνο οι τάσεις αλλάζουν και η καλύτερη ενημέρωση είναι η προτεινόμενη χρωματική παλέτα της Pantone.
Είτε επιλέξουμε παστέλ είτε έντονα και ζωηρά χρώματα το αποτέλεσμα θα είναι άρτιο αισθητικά.
Προσοχή όμως στην χρωματική επιλογή των προϊόντων σε συνδυασμό με το background της βιτρίνας!
Είναι σημαντικό να έχουμε ένα συνολικά αρμονικό αποτέλεσμα.
Επίσης εξίσου σημαντική είναι και η χρήση των props.
Σε μία minimal χρωματική βιτρίνα τα προϊόντα αναδεικνύονται όταν υποστηρίζονται από τα αντίστοιχα props.

 

Nikos Rakkas

Πρόκειται για μία αναφορά στους floral πίνακες ζωγραφικής του 16ου αιώνα.

Τα λουλούδια ήταν πολλές φορές ένα αγαπημένο θέμα για τους καλλιτέχνες της Αναγέννησης, αλλά και μετέπειτα για τους λεγόμενους Dutch Masters του 17ου αιώνα. Σημαντικές συλλογές της εποχής αυτής, ανακαλύπτει ο επισκέπτης, στο Metropolitan Museum of Art στη Νέα Υόρκη και στη National Gallery στο Λονδίνο.

Στη δική μου πρόταση, οι πίνακες αυτοί “ζωντανεύουν” στις βιτρίνες και τα μανεκέν γίνονται μέρος του «κάδρου» που απλώνεται στον χώρο με τα μεγάλα ανθισμένα λουλούδια να στέλνουν ένα μήνυμα αισιοδοξίας και αναγέννησης.
Ένα μήνυμα συμβολικό και ταυτόχρονα αισιόδοξο για την παράξενη εποχή που διανύουμε.
Το μήνυμα συμπληρώνεται με το moto ” Attica in bloom “ που τοποθετήθηκε με αυτοκόλλητα γράμματα στα τζάμια της βιτρίνας και που δηλώνει την άνθιση που όλοι περιμένουμε αυτή την χρονιά.

Guest Editor
Νίκος Ράκκας
Visual artist, διακοσμητής και φωτογράφος

Ο Νίκος Ράκκας είναι visual artist, διακοσμητής και φωτογράφος με έδρα την Θεσσαλονίκη.
Δημιουργεί conceptual βιτρίνες και installations σε καταστήματα, μπαρ και σε εξωτερικούς χώρους.

Τα τελευταία 6 χρόνια είναι υπεύθυνος των βιτρινών και της εσωτερικής διακόσμησης στα δύο πολυκαταστήματα ΑTTICA, της Θεσσαλονίκης.
Ξεκίνησε δίπλα στον Λάκη Γαβαλά όπου συνεργάστηκε μαζί του για 14 χρόνια για την εικόνα των καταστημάτων του.

Υπήρξε ο δημιουργός των βιτρινών και υπεύθυνος της ομάδας visual merchandising στα καταστήματα Lakis Gavalas και .Lak σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Μύκονο.

Ήταν υπεύθυνος για τις βιτρίνες και το εσωτερικό στήσιμο στα flagship καταστήματα Burberry και Dsquared σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη δουλεύοντας σε συνεργασία με τα vm τμήματα των δύο πολυτελών οίκων μόδας.
Επίσης ήταν υπεύθυνος στο set-up των showrooms όλων των luxury brands που εκπροσωπούσε η εταιρία.

Τα τελευταία 8 χρόνια διδάσκει διακόσμηση θεματικής βιτρίνας και ιστορία φωτογραφίας μόδας στην σχολή μόδας Πανσικ.
Έχει πάρει μέρος ως ομιλητής σε σεμινάρια visual merchandising σε Λονδίνο, Αθήνα και Χανιά.

Έχει συνεργαστεί με πολλά καταστήματα σε όλη την Ελλάδα δημιουργώντας εικαστικές βιτρίνες και θεματικές διακοσμήσεις.

Ως εικαστικός τον περασμένο Νοέμβριο σε συνεργασία με το Φεστιβάλ κινηματογράφου Θεσσαλονίκης δημιούργησε το Glasshouse project, μία εγκατάσταση με φως στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Η εγκατάσταση ήταν εμπνευσμένη από την πανδημία και προσφέροντας ένα ελπιδοφόρο και αισιόδοξο μήνυμα απέσπασε εξαιρετικές κρητικές από τον κόσμο με σημαντική προβολή στα social media.

Εμείς στην IMEXPORTA χαιρόμαστε πάντα να συνεργαζόμαστε μαζί του και εμπνεόμαστε από το πάθος του για δημιουργία.

Ο Νίκος Ράκκας είναι visual artist, διακοσμητής και φωτογράφος με έδρα την Θεσσαλονίκη.
Δημιουργεί conceptual βιτρίνες και installations σε καταστήματα, μπαρ και σε εξωτερικούς χώρους.

Τα τελευταία 6 χρόνια είναι υπεύθυνος των βιτρινών και της εσωτερικής διακόσμησης στα δύο πολυκαταστήματα ΑTTICA, της Θεσσαλονίκης.
Ξεκίνησε δίπλα στον Λάκη Γαβαλά όπου συνεργάστηκε μαζί του για 14 χρόνια για την εικόνα των καταστημάτων του.

Υπήρξε ο δημιουργός των βιτρινών και υπεύθυνος της ομάδας visual merchandising στα καταστήματα Lakis Gavalas και .Lak σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Μύκονο.

Ήταν υπεύθυνος για τις βιτρίνες και το εσωτερικό στήσιμο στα flagship καταστήματα Burberry και Dsquared σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη δουλεύοντας σε συνεργασία με τα vm τμήματα των δύο πολυτελών οίκων μόδας.
Επίσης ήταν υπεύθυνος στο set-up των showrooms όλων των luxury brands που εκπροσωπούσε η εταιρία.

Τα τελευταία 8 χρόνια διδάσκει διακόσμηση θεματικής βιτρίνας και ιστορία φωτογραφίας μόδας στην σχολή μόδας Πανσικ.
Έχει πάρει μέρος ως ομιλητής σε σεμινάρια visual merchandising σε Λονδίνο, Αθήνα και Χανιά.

Έχει συνεργαστεί με πολλά καταστήματα σε όλη την Ελλάδα δημιουργώντας εικαστικές βιτρίνες και θεματικές διακοσμήσεις.

Ως εικαστικός τον περασμένο Νοέμβριο σε συνεργασία με το Φεστιβάλ κινηματογράφου Θεσσαλονίκης δημιούργησε το Glasshouse project, μία εγκατάσταση με φως στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Η εγκατάσταση ήταν εμπνευσμένη από την πανδημία και προσφέροντας ένα ελπιδοφόρο και αισιόδοξο μήνυμα απέσπασε εξαιρετικές κρητικές από τον κόσμο με σημαντική προβολή στα social media.

Εμείς στην IMEXPORTA χαιρόμαστε πάντα να συνεργαζόμαστε μαζί του και εμπνεόμαστε από το πάθος του για δημιουργία.

Related Posts

Προτάσεις για Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση καταστημάτων

Ο εσωτερικός σχεδιασμός των καταστημάτων retail έχει γίνει ουσιαστικό εργαλείο για την αύξηση των πωλήσεων και την αναγνωσιμότητα του brand. Σε μια εποχή όπου τα...
Idees fthinoporinis vitrinas 2023

Διακόσμηση Φθινοπωρινής Βιτρίνας 2023: 5 + 1 ιδέες για έμπνευση!

Ο εσωτερικός σχεδιασμός των καταστημάτων retail έχει γίνει ουσιαστικό εργαλείο για την αύξηση των πωλήσεων και την αναγνωσιμότητα του brand. Σε μια εποχή όπου τα...

GDPR

  • Προτιμήσεων
  • Απαραίτητα
  • Στατικά
  • Εμπορικής Προώθησης
  • Αταξινόμητα

Προτιμήσεων

Τα cookies προτιμήσεων επιτρέπουν σε έναν δικτυακό τόπο να «θυμάται» τις επιλογές του χρήστη, όπως τη γλώσσα ή την περιοχή, που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρεται ο δικτυακός τόπος ή την εμφάνιση του δικτυακού τόπου. 

Απαραίτητα

Τα cookies αυτά είναι απαραίτητα για τη λειτουργικότητα του δικτυακού τόπου, επιτρέποντας βασικές λειτουργίες, όπως την πλοήγηση και την πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές της ιστοσελίδας. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά ο δικτυακός τόπος.

Στατικά

Τα Cookies στατιστικών βοηθούν τους ιδιοκτήτες του δικτυακού τόπου να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τον δικτυακό τόπο, συλλέγοντας πληροφορίες ανώνυμα.

Εμπορικής Προώθησης

Τα Cookies Εμπορικής Προώθησης συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες περιήγησης του χρήστη, προκειμένου οι διαφημίσεις να είναι πιο σχετικές με τα ενδιαφέροντα του χρήστη.

Αταξινόμητα

Τα Cookies αυτά βρίσκονται σε στάδιο ταξινόμησης, σε συνεργασία με τους παρόχους τους.